Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bekende weg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bekende weg

Een vraagje (voor de zekerheid) naar hoogst waarschijnlijk een bekende weg............. Gewonnen: één licentie voor Emsisoft AntiMalware. Heb momenteel nog licenties voor andere beveiligingssoftware voor ongeveer een half jaar. Daarna ga ik Emsisoft zeker gebruiken; de probeerversie bevalt prima. Kan de licentie zo lang nog bewaard en tegen die tijd dus pas geactiveerd worden?
    Last edited by atwee; 15-06-13, 11:53.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

atwee,

Licenties dienen binnen een bepaalde periode te worden geactiveerd. Maar wanneer die periode is verlopen en je neemt contact op met Emsisoft support of met mij via dit forum dan kan die datum wel worden aangepast.We hanteren een bepaalde activatieperiode om het hamsteren van licenties tegen te gaan tijdens speciale acties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
      atwee,

Licenties dienen binnen een bepaalde periode te worden geactiveerd. Maar wanneer die periode is verlopen en je neemt contact op met Emsisoft support of met mij via dit forum dan kan die datum wel worden aangepast.We hanteren een bepaalde activatieperiode om het hamsteren van licenties tegen te gaan tijdens speciale acties.
      Goed dat ik dit nu weet. Bedankt.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Working...
      X