Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het doek valt voor Mamutu

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het doek valt voor Mamutu

Na veel wikken en wegen hebben we besloten om Mamutu niet langer aan te bieden als een losstaand programma om het gedrag van andere programma's te controleren.

Door dit besluit kunnen onze software developers meer tijd besteden aan het verder ontwikkelen en perfectioneren van Emsisoft Anti-Malware dat ook de gedragsbewaking bevat die in Mamutu zit.

Iedereen met een actieve Mamutu licentie heeft een e-mail ontvangen met een licentiecode voor Emsisoft Anti-Malware die geldig is voor dezelfde periode dat de Mamutu licentie geldig is.
    We ondersteunen het programma Mamutu tot 31 december 2013. Daarna bent u aangewezen op Emsisoft Anti-Malware wanneer u de superieure gedragsbewaking wilt blijven gebruiken om uw systeem te beschermen.

Hoe kan ik de overstap maken naar Emsisoft Anti-Malware zonder de bescherming van mijn PC te verliezen?
    Indien u een code voor Emsisoft Anti-Malware heeft ontvangen kunt u Mamutu deïnstalleren en Emsisoft Anti-Malware downloaden en installeren. Heeft u wel een geldige licentiecode voor Mamutu maar nog geen vervangende code voor Emsisoft Anti-Malware ontvangen? Neem dan eerst contact op met Emsisoft support en wacht totdat u een licentiecode voor Emsisoft Anti-Malware heeft ontvangen voordat u Mamutu gaat vervangen.

Kan ik Emsisoft Anti-Malware ook alleen als gedragsbewaking gebruiken?
    Ja, dat kan. Het is mogelijk om met slechts een paar klikken de Bestandsbewaking en de Surfbeveiliging van Emsisoft Anti-Malware uit te schakelen waardoor het bijna net zo werkt als Mamutu. Echter, wij raden het niet aan om deze extra beveiligingslagen uit te schakelen.

Ik gebruik op dit moment Mamutu met een antivirus van een andere fabrikant. Kan Emsisoft Anti-Malware beide producten vervangen?
    Ja, Emsisoft Anti-Malware bevat een dubbele anti-virus engine, surfbeveiliging én gedragsbewaking.

Waarom stoppen jullie met Mamutu? Ik vind het een fantastisch programma.
    Mamutu werd in 2007 als losstaand programma voor de gedragsbewaking uitgebracht. In die tijd was gedragsbewaking iets nieuws en was dit de perfecte aanvulling op alle traditionele antivirus programma's.
    Hoewel andere programma's niet kunen tippen aan de kwaliteit van Emsisoft's gedragsbewaking liep de vraag naar Mamutu als losstaand programma voor de gedragsbewaking de laatste jaren sterk terug en is het gewoon niet rendabel meer om door te gaan met Mamutu als een losstaand programma.
    De gedragsbewaking wordt wél verder ontwikkeld, maar nu alleen als onderdeel van Emsisoft Anti-Malware.
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X