Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Emsisoft Anti-Malware 8.1.0.4 uitgebracht

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Emsisoft Anti-Malware 8.1.0.4 uitgebracht

Vandaag is Emsisoft Anti-Malware 8.1.0.4 uitgebracht.

Wat zijn de verschillen met versie 8.1.0.1 ?

Lichtere realtime bescherming: Aanpassingen in de Bestandsbewaking en de Gedragsbewaking maken deze versie lichter en sneller dan ooit tevoren.

Nieuwe hybride updates: ± 95% minder dataverkeer voor de updates benodigd door gebruik te maken van een combinatie van incrementele en differentiële updates.

Betere PUP detectie: Dankzij aanpassingen in het programma kunnen én mogen we nu meer PUPs detecteren.
    PUP staat voor Potentially Unwanted Program en dat is bijvoorbeeld zo'n toolbar die opeens is geïnstalleerd of andere ongein die je helemaal niet wilde hebben bij het installeren van een gratis programma.

Betere verwijdering van malware: Malware wordt nu sneller en nauwkeuriger verwijderd.

Verbeterde toegankelijkheid: Aanpassingen in de software voor screenreaders.

Iedere Emsisoft Anti-Malware gebruiker ontvangt deze nieuwe versie via de updates.

Deze maand (augustus 2013) krijgt men bij de aankoop van een licentie voor Emsisoft Anti-Malware geheel gratis een jaarlicentie voor CyberGhost VPN Premium én ook nog een lifetime licentie voor Sticky Password.

Last edited by Emsisoft Nederland; 19-08-13, 18:06.

Als je altijd denkt dat het niet beter kan...

Comment

Het kan altijd beter

De developers zitten nooit stil, er wordt altijd gewerkt aan een volgende versie.

Comment

Even een plaatje gemaakt de wizard waarin men direct bij het installeren van Emsisoft Anti-Malware al kan kiezen om PUPs wel of niet te detecteren...

Click image for larger version

Name:	wizardPUP_NL.png
Views:	1
Size:	206,8 KB
ID:	1067215

Achteraf kan men die instelling ook wijzigen in de Bestandsbewaking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten

Achteraf kan men die instelling ook wijzigen in de Bestandsbewaking.

Is dat bij de Standaardactie die rood omkadert is.?

KLIK HIER voor een vergroting!
          (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Ja, daar kun je aangeven wat er dient te gebeuren wanneer de realtime bewaking een PUP detecteert.

Comment

Dat vermoeden had ik al...

Bedankt voor de bevestiging...

Comment

Die instelling wordt tevens gebruikt in de snelle, slimme en diepe scan,

Wanneer er gekozen is som PUPs te detecteren in de bestandsbewaking, zullen deze ook worden gedetecteerd in de scans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emsisoft Nederland Bekijk Berichten
                  Die instelling wordt tevens gebruikt in de snelle, slimme en diepe scan,

Wanneer er gekozen is som PUPs te detecteren in de bestandsbewaking, zullen deze ook worden gedetecteerd in de scans.

Oke, mooi..

Bedankt voor de info, dit wist ik nog niet...

Comment

Mag dit samen met Eset security worden geinstalleerd ?

Comment

Emsisoft Anti-Malware werkt prima samen met de meeste antivirus programma's.
                      Er zijn mij geen problemen bekend in combinatie met ESET Smart Security.

Comment

Ok, bedankt.

Comment

Ook in de maand september krijgt iedereen die een licentie voor Emsisoft Anti-Malware of Emsisoft Internet Security Pack koopt of verlengt geheel gratis een jaarlicentie voor CyberGhost VPN Premium én ook nog een lifetime licentie voor Sticky Password.

Comment

@Emsisoft, ik heb ook nog een vraagje over de EEK.
                            Toen ik de nieuwste versie via updates binnenhaalde kreeg ik met opstarten een klein schermpje met de vraag of ik PUP detectie wilde.
                            Ik heb toen ja aangevinkt en het schermpje verdween.
                            Maar bij instellingen kan ik dit niet meer terugvinden of zie ik (wat niet de eerste keer is) wat over het hoofd?

Mvg Peter
                            mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pederoco Bekijk Berichten
                              Maar bij instellingen kan ik dit niet meer terugvinden of zie ik (wat niet de eerste keer is) wat over het hoofd?
                              pederoco...

Dan moet je in het schermpje naar Aangepast gaan...

Klik op SCAN...

Dan is er onder Scaninstellingen de mogelijkheid om PUP detectie in of uit te schakelen...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X