Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blij dit hier te vinden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blij dit hier te vinden

Hallo
    Ik ben als nieuw lid hier ,blij met wat ik hier allemaal vind.
    zoals""Verkeerde anti-spywareprogramma's ""van de admin,dit ben ik nog niet tegengekomen op het net,waar alles zo duidelijk en georderd,en dan nog in verstaanbare taal,gepresenteerd wordt.
    Bedankt,ik kom hier regelmatig terug.
    En ja,van mij mag je wel spellingsfouten verwachten,moesten er hier soms ook van die mieren-bliepers zitten.
    Last edited by [email protected]; 27-10-04, 13:36.

Hoi en welkom Timon

De lijst is nog niet helemaal compleet, ik zal hem binnenkort eens wat uitbreiden

Comment

Heel erg bedankt!!

Zo'n reactie is erg leuk om te lezen. We proberen de site en het forum zo goed mogelijk te onderhounden en bij te werken .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

ik denk dat het wel een super goede site wort

veel bezoeker's en voor al mesen die tijd willen steken ik het groot brenne van ASO

groeten aart

Comment

Deze site heeft zeker de potentie om een top-site to woorden, nu moetten "we" de site promoten.
          Topper J-P en co.

Comment

yup j-p, goed gedaan!

Comment

Hallo Timon, ik ben zoals jij noemt zo'n mieren-blieper. Heb je er misschien nooit bij stilgestaan, dat mieren-bliepers eigenlijk taalliefhebbers zijn? Maar goed, ik ben erg vergevensgezind en óók ik maak wel eens taal/spelfouten. En om op jouw reactie te reageren: ik vind dit inderdaad ook een hele goede site... mijn complimenten; hier heb je echt wat aan: vertel het voort!

Comment

Bedankt bedankt

En wat betreft het mierenblieben. Blieb vooral een eind weg aub. Hoe meer fouten we uit het forum halen hoe beter. Als je sommige dingen ziet staan, vreselijk zo'n standaadtaalpakket .

Nu let ik zelf ook erg op spelling/grammatica maar ook ik maak wel eens voutjes.

Maar ik hoor het graag van jullie.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ja,ik wil er geen punt van maken hoor,maar ooit heb ik eens een repliek gehad,dat deze persoon er zich mateloos aan ergerde,als er spellingsfouten in de forums stonden,van die ongeletterde ...oten amin dadda.
                  Terwijl er in diezelfde repliek er,ó foei, wel enkele dt fouten stonden.
                  En nu terzake,Ik heb voor iemand ,als amateurke een kleine website gemaakt.
                  Waar kan ik een gratis plaatsje vinden om dit kleine ding neer te zetten ,en kan hij daar dan ook veranderingen aan doen?,of moet ik dit op een cd branden ,en de rest aan hem laten.
                  Groeten,timon.

Comment

Wat mij ook opvalt,is dat het uur van de forumklok niet op het winteruur gesteld is,'tis maar dat je het weet hé.(wil me niet moeien)

Comment

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:47.
                      Je moet even in je profiel GMT+1 instellen en de DTS op automatisch zetten.
                      Last edited by Eagle Creek; 06-11-04, 10:18.

Comment

Wel een leuke avatar gevonden hier
                        De instellingen voor het uur ,staan zoals u voorstelt,en het is in orde nu.
                        Bedankt

Comment

Jah, er komen nog meer ava's bij. Gewoon een beetje standaard dingetjes. Wel leuk toch ?

Graag gedaan .

Comment

Ook ik ben erg blij dat dit forum er is,als deze er niet was zat ik nog steeds met veel troep op mijn pc.
                            Door de hulp van dit forum heb ik gelukkig mijn pc schoon gekregen en ik weet nu hoe ik in de toekomst mijn pc kan beveiligen tegen spyware etc.
                            Mijn pc loopt weer als een trein,dat heeft ie in een lange tijd niet meer gedaan.
                            Ik zou tegen alle medewerkers van dit forum willen zeggen ga zo door met jullie werk jullie doen jullie werk erg goed.
                            Ik zou dit forum zeker aan aan raden bij familie,vrienden en bekenden!

Comment

Bedankt Silvia !

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X