Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rubber Duckie

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rubber Duckie

Leuke gadget, geen spyware, gratis, grappig, kun je je systeem in de gaten houden, bv, geheugen, netwerkverkeer, processorgebruik.

http://www.download.com/Rubber-Ducky...-10443553.html
    amiek

Ziet er leuk uit

edit : klik eens op het eendje
    Last edited by EotT; 18-01-08, 21:49.

Comment

Schattig!
      Je kunt het overal heen slepen op je scherm:
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ha, die is leuk, hij staat bij mij boven in me browser net
        boven de favorieten
        Hij PIEPT ook nog als je er op klikt, hahahahahaha, echt
        iets voor de piepkuikentjes hier
        Wie een zonnetje brengt in het leven van een ander.
        Wordt er zelf ook door verwarmd

Comment

Dat is nou echt leuk heb hem nu ook gedownload

Comment

Erg leuk!
            Maar ik zit gelijk weer met een vraag, die hier misschien helemaal niet thuishoort: de waterspiegel is bijna aldoor te hoog. Het eendje is nog net niet dood, maar de hoogte is op ong. een derde van de bovenkant.

Wat kan ik aan dat vrije geheugen doen?
            Hoe kan ik meedraaiende overbodige programma's uitzetten en waar kan ik ze zien? En hoe weet ik, dat ze overbodig zijn?
            Met ctl-alt-delete zie ik van alles, met getallen, maar het zegt me weinig
            Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Je zou even een screenshot van msconfig > opstarten kunnen maken (msconfig open je door msconfig in te typen bij uitvoeren).
              Je weet hoe je screenshots moet maken?

Succes

Comment

Bedankt voor je reactie, 7thStranger.

Ja, screenshots maak ik met Gadwin.
                Ziet er zo uit:
                Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
                  Maar ik zit gelijk weer met een vraag, die hier misschien helemaal niet thuishoort: de waterspiegel is bijna aldoor te hoog. Het eendje is nog net niet dood, maar de hoogte is op ong. een derde van de bovenkant.

Tom Poes, lees dit eens door: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=114

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Toen ik de vraag stelde, E.C., wist ik niet dat het om opstart items ging. Ik dacht meer aan programma's die op de achtergrond draaien, terwijl de pc aanstaat.
                    Ik had jouw link vroeger al bestudeerd en gebruikt, maar nu maar weer eens zaken afgevinkt. Hoop, dat ik de goede heb laten staan. WhatPulse heb ik na het maken van het screenshot trouwens verwijderd uit de opstart, omdat die makkelijk later te starten is.

Helaas heeft het wat betreft het waterniveau niet veel geholpen
                    Ellen

Comment

Maak dan maar eens een screenshot van Taakbeheer > Processen. Misschien is daar dan nog iets aan op te merken. En weet je toevallig ook hoeveel RAM geheugen je hebt?

Comment

Hoi Tom Poes,

Wat er geladen is afhankelijk van wat er geladen wordt. Dit klinkt super logisch maar het snoeien van de opstart is vaak een stap in de goede richting.
                        WhatPulse kan je rustig laten staan, het neemt zeer weinig geheugen in (1.9 MB RAM, 2.2 MB virtueel). (Dan kan je hem ook niet vergeten ).

Hoeveel RAM geheugen zit er in de PC?

Anders moet je maar eens een logje per PB aan mij sturen, dan kijk ik naar de lopende processen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Hoe verzuip ik mijn rubber duck: klik.

EDIT: Inmiddels verwijderd.
                          Last edited by Guus abc; 29-01-08, 19:27. Reden: Dode link
                          Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Jij bruut!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                              Jij bruut!
                              Filmpje zeker niet helemaal bekeken - aan het eind zwemt ie weer vrolijk rond hoor.
                              Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X