Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto 4 geeft problemen.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Grand Theft Auto 4 geeft problemen.

Ik wilde jullie hier toch even op wijzen!
    Mocht het zo zijn dat ik, of dat dit zo niet mag, laat het dan even weten.

Vriendelijke groet William325

DVD-lezer kapot door Grand Theft Auto 4

De populaire nieuwe game Grand Theft Auto zorgt voor heel wat vastgelopen spelconsoles zoals Playstation en Xbox 360. Naar schatting een op drie gamers moeten hun console resetten, soms gaat de dvd-lezer zelfs stuk. Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

,,Rockstar Games, de producent van het spel, beloofde enkele herstellingsprocedures online te zetten, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen'', zegt Playstation Nederland zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Gamers uit allerhande landen spuwen hun gal op internetfora, zoals tweaker.net en gamert.nl en proberen gezamenlijk een oplossing te vinden. Het blijft echter wachten tot de producent de problemen herstelt. De slachtoffers hebben recht op een nieuw spel en volledige reparatie van hun console, meldde de Belgische consumentenbond TestAankoop. De Nederlandse Consumentenbond kon nog geen reactie geven op het nieuws en de schade.

Het computerspel, waarin de hoofdrolspeler moet zien te overleven in de onderwereld van Liberty City, ligt sinds dinsdag in de winkels. Van de voorgaande drie delen gingen tientallen miljoen exemplaren over de toonbank. De recensies van deel vier waren aanvankelijk lovend, maar nu blijken veel gamers dus in de problemen te zitten.

tekst ANP, van AD site
    Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............

Online Racen Doe Je Bij SRVN

Dat is best lullig voor de mensen bij wie het gebeurt. Hoe kan dat dan aan het spel liggen?

Comment

Met mijn 360 merk ik wel dat er nog aardig grote bugs in het spel zitten, vooral textures die niet geladen worden als je een beetje snel door de straten van Liberty City zoeft. 1x een kort vastlopertje gehad van een paar seconden, verder gelukkig nog niets.
      Je zou bijna blij worden dat je je console kan ombouwen.

Comment

Hoezo, wat bedoel je?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

gta 4

Is dit spel ook voor de PC uitgekomen ?
          Lijkt me wel een mooi spel voor op de PC .
          Elke dag is een feest , alleen moet je wel zelf de slingers ophangen

Comment

Nog niet. Is nog niet zeker of ze die gaan maken.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door william325 Bekijk Berichten
              De slachtoffers
              Hallo!! Het gaat hier om een spelletje dat wat probleempjes geeft!
              Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
                Hallo!! Het gaat hier om een spelletje dat wat probleempjes geeft!

Haha idd, ik zou gewoon wachten tot die game voor de pc uitkomt, en dan gewoon downloaden..
                KLIK HIER voor een vergroting!
                (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runningdeath Bekijk Berichten
                  Haha idd, ik zou gewoon wachten tot die game voor de pc uitkomt, en dan gewoon downloaden..
                  +1

Maar dan moet ie wel voor de PC uitkomen he!

Comment

Wou juist dit spel voor de Xbox 360 kopen,maar ik wacht daar mooi mee.
                    Voor de mensen die een PS3 hebben schijnt er een oplossing te zijn.

Comment

Ik heb het gelezen in de 'Telegraaf'.

Maarja, dit zijn van die spellen waar je een xbox 360 voor koopt

Bij mij op stage is het ook erg, allemaal van die gamers.
                      Een aantal hebben hem meteen gehaald, geloof ik niet echt problemen mee.

Het komt vooral voor bij de wat oudere systemen.
                      De nieuwe systemen zullen wel een andere dvd-speler hebben ofzo.
                      .(\(\
                      .(-.-)
                      (')) ('))
                      Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                        Hoezo, wat bedoel je?
                        Ik neem aan dat je daar doelt op mijn ombouw stukje ?

Er zijn tegenwoordig zoveel games die met bugs uitkomen, dat ik ze eerst wel eens serieus wil spelen voordat ik 65 euro neerleg. GTA is goed maar er zitten ook weer bugs in die ze makkelijk voor de release hadden kunnen tegenkomen en oplossen. Mocht de aankomende patch de boel oplossen dan hadden ze dat voor de release al kunnen doen, dan maar de release 1 of 2 weken uistellen.
                        Daarom ben ik blij dat ombouwen mogelijk is, dan kun je eerst kijken wat je er van vind en dan besluiten of je het het geld waard vindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arthim Bekijk Berichten

Het komt vooral voor bij de wat oudere systemen.
                          De nieuwe systemen zullen wel een andere dvd-speler hebben ofzo.
                          Mmmm, staat toch echt in het stukje: Vooral consoles van een half jaar oud kampen met problemen.

Maar er is alwel 'n recordverkoop, ondanks dit 'negatieve' nieuws.
                          Hoe Mooi Is Het Om Niets Te Doen, En Na Afloop Uit Te Rusten...............

Online Racen Doe Je Bij SRVN

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X