Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Thema: Weltegerusten - deel 9
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helogat Bekijk BerichtenWelterusten, vandaag zonder trein
Welterusten!Ellen
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.
- Citaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk BerichtenDan maar weer een katje
Welterusten!
Eigenlijk zou ik nu voor vannacht een KATTENDEKEN moeten hebbenDoe vooral datgene waar je goed in bent, de rest mag je voor mijn part vergeten.
- Citaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opa Henk Bekijk BerichtenEigenlijk zou ik nu voor vannacht een KATTENDEKEN moeten hebben
(Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)Ellen
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.
- Citaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
Maar owee.... toen ik wakker werd lag de kattendeken helemaal versnipperd naast mij
Waarschijnlijk ben ik in mijn onderbewustzijn niet vriendelijk voor katten
Sorry Tom Poes maar ik kan het ook niet helpen en misschien moet ik wel naar een soort van kattenpsychopieDoe vooral datgene waar je goed in bent, de rest mag je voor mijn part vergeten.
- Citaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opa Henk Bekijk BerichtenMaar owee.... toen ik wakker werd lag de kattendeken helemaal versnipperd naast mij
Waarschijnlijk ben ik in mijn onderbewustzijn niet vriendelijk voor katten
Katten houden van enige luxe.
Welterusten, Nucianen!Ellen
- Citaat
Comment
Comment