Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thema: De klaagmuur - Deel 5

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Thema: De klaagmuur - Deel 5

Deel 5.

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
    Paypal, ik gebruik het al jaren, bankrekening eraan gekoppeld, werkt allemaal zonder problemen.
    Begin deze week een en ander besteld en betaalt met Paypal. Omdat er nog niets van me bankrekening was afgeschreven, wat meestal binnen 2 a 3 dagen gebeurt, maar even ingelogd op de site van Paypal. Zie ik ineens diverse uitgestelde betalingen staan. Dat vond ik nogal vreemd. Zodra ik naar mijn rekeninggegevens ga, zie ik een melding dat ik mijn autorisatie moet bijwerken.

Dit dus maar even gedaan en alles is weer zoals het hoort. Zal vast me de mail te maken hebben die eind januari van Paypal heb ontvangen. Daarin stond dat ze gingen overstappen naar het SEPA-systeem.

Dat klanten eventueel de autorisatie moeten bijwerken had Paypal best even in een mailtje kunnen aangeven.....
    Last edited by typetje; 11-03-16, 09:59.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Eigenlijk moet het klaagmuur deel 5 zijn
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Hardware problemen, altijd leuk.... . In dit geval gaat het om me Dune media player.
      Er verschijnen sinds een paar dagen ineens diverse meldingen op het display. In mijn geval komt de melding 'Restart' het meeste voor.
      Deze melding krijg ik regelmatig te zien na het aanzetten van de media player, of nadat de media player uit stand-by komt.

De media player herstart in dit geval niet, maar loopt vast. Deze uitzetten via de afstandsbediening helpt ook niet. De enigste optie is om de aan/uit schakelaar aan de achterkant te gebruiken.
      Op diverse forums kom ik dezelfde of vergelijkbare berichten tegen.
      Dune heeft bevestigd dat het hier om een hardware probleem gaat, en dat de nieuwste voorraden van dit model dit probleem niet meer hebben.

Straks Coolblue even bellen, daar heb ik hem besteld, met de vraag of dit probleem bij hun bekend is, en of ze weten of ze al een nieuwe voorraden hebben van dit model, en zo niet, wanneer ze deze dan binnenkrijgen.
      Dan ga ik deze omruilen voor een model uit de nieuwe voorraad, en dan is het hopen dat dit probleem, zoals Dune aangeeft, bij deze modellen niet meer voorkomt. Anders gaan we gewoon weer terug .

Comment

Ik denk dat ik me Dune media speler ga omruilen voor een andere media speler. Welke dat is weet ik nog niet, ik twijfel momenteel nog. Straks even om me gemak kijken welke het gaat worden. Vervolgens richting Coolblue .

Comment

En dan is nu de Nederlandse economie in het eerste kwartaal fors gekrompen.
          Door de zachte winter is er minder gas gebruikt.
          Maar daar kunnen we met z'n allen toch wat aan gaan doen! Zet de verwarming aan, constant op 24C (laat het maar een beetje dóórtochten in de zomer), neem iedere dag een warme douche van een half uur en laat een paar gaspitten continu branden.

Dat zal het volgende kwartaal verrassende cijfers opleveren!
          Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

hahah, nou liever niet eigenlijk
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Dat zal Groningen heel leuk vinden!
              mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Zodra de afvoer pijpjes in de kachel-inlaat van mijn auto verstopt zitten, loopt er water via de kachelmotor het interieur naar binnen.

... ... Lekker design Honda!

Voor de wat minder auto-mensen hier: onder het voorraam van een auto (maakt niet uit welke) - waar de ruitenwissers eindigen - zit een grote bak waar de kachel de lucht vandaan zuigt. Maar omdat dit onder het raam zit (aan de buiten kant) kan er ook regen bij komen. Daar zijn de afvoer pijpjes voor, die aan beide kanten van de auto zitten (links en rechts buiten - of het pijpje eindigt onder het midden van de auto, of komt uit bij de voorwielen). Maar, zodra de afvoer pijpjes (stelt niet zo veel voor) verstopt raken.. gaat er water naar binnen. Zou dus niet een Honda specifiek probleem zijn, maar kan bij iedereen gebeuren, aangezien het toch wel iets is wat mensen vergeten te doen.

Dus.. Gister voor het eerst (en het laatst?) panties gehaald die ik over de kachel-inlaat ga spannen.. in de hoop dat er minder rotzooi in de afvoer pijpjes terecht komt.

Comment

Comment

Veolia Transport...

Ik stuur op zaterdag een e-mail, deze wordt dan uiteraard op maandag gelezen, en door medewerker A beantwoord, met het verzoek, dat ik nog wat gegevens moet doorgeven. Ik antwoord op dinsdag, en krijg meteen... een automatisch antwoord, dat medewerker A op vakantie is, maar dat mijn bericht automatisch wordt doorgestuurd naar haar afdeling. Nadat ik een week niets heb gehoord, en mijn verdere planning daardoor ook stil lag, bel ik eens naar Veolia, waar men mij doodleuk vertelt, dat dat automatische doorsturen "dus niet is gebeurd", en ik de mail zelf nog eens naar die afdeling moet sturen. De volgende dag krijg ik uitvoerig antwoord van medewerker B, en op nog een paar vragen van mij wordt ook direct geantwoord, verder vertelt men mij, op welke datum ik bepaalde gegevens moet doorgeven en bevestigen. Die dag was een maandag, en ik kreeg mijn zaken net zo geregeld (met dank aan Wifi in het vakantiehuisje...), dat ik op zondagavond de gegevens kon versturen, zodat ze mooi op maandag bij Veolia in het postvak liggen. Hoewel ik nog een aantal zaken onder voorbehoud in de mail had gezet, en aangaf, nog telefonisch contact op te nemen, ging ik er toch vanuit, iets van een reactie te krijgen, wat dus niet gebeurde, want... medewerker B was opeens op vakantie, en met mijn mail is dus blijkbaar niet veel gedaan. Uiteindelijk heb ik aan de telefoon met medewerker C wat zaken geregeld, en aangegeven, dat ik over ongeveer een week alle gegevens definitief zal mailen... of dat goed afloopt, en vooral, wíe die mail in behandeling zal nemen?

Comment

Vanmorgen kwam ik er achter dat bepaalde plaatjes die ik via photobucket plaats er niet meer waren en de melding verplaatst of verwijderd en niet door mijzelf, dus. En niemand komt op dat account of kan bij mijn laptop etc.

In photobucket zijn al mijn recente uploads dus weg, vreemd is dat bij sommig nog wel de afbeelding staat op een forum en andere echt weg zijn en op mijn blog ook de laatste, lijkt wel een hele hap weg van vorig jaar tot nu aan afbeeldingen. Ook op mijn blog moet ik het allemaal weer gaan opzoeken tussen mijn bestanden en opnieuw invoegen.

Ik heb nog een ander account van photobucket, niks mee aan de hand.

En die ene was nog lang niet vol en raar dat alle oude afbeeldingen er nog gewoon staan.

Ik ben er helemaal niet blij mee pffffff.

En een support of contact kent de site helemaal niet ook dat nog grrrrrrr
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

heb even goed nagelopen vanaf begin 2013 tot nu is gewoon weg
                        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik begrijp werkelijk niet de voordelen en het beter functioneren van IE11 versus IE8. Na het upgraden zijn de zoekmachines pleitte en ook RMK > Opslaan als - werkt niet.

Comment

Energiemaatschappijen zijn onduidelijk met hun jaarnota's daar is teletekst (overheid) nu ook achter. Vergelijking is haast onmogelijk. Sommige energiebedrijven voeren op de nota's zelfs de toilettijden van hun medewerkers op. Ook laten ze de mensen betalen om te kunnen betalen. Nu heeft men korting op betalingskosten en dan weer servicekosten ingevoerd. Meterkosten, vastrecht en bedenk er zelf nog maar tien. Zijn de prijzen in- of exclusief btw?

Is het u ook niet opgevallen dat de teksten op de afschriften in lengte ontzettend zijn toegenomen. Oud één of twee regels en nu met dat SEPA-gedoe een halve pagina.

Een voorbeeld van Essent. Let goed op
                            Europese Incasso
                            IBAN: NL32ABNA0242244777
                            Naam: ESSENT RETAIL ENERG
                            ID begunstigde: NL12345678912345678
                            ID machtiging: 123456123456
                            Omschrijving: 100870851324/KLANT 10003240
                            2 KNMRK 2500611131/FACT 464062063009
                            DAT 25072014/Voorschot 53,00 BTW 9,21

Het is werkelijk niet te geloven een dergelijke omschrijving. Nu geeft u mij eens antwoord op de vraag op welke maand dit voorschot betrekking heeft? Ik kan het niet en ik heb Essent gebeld en zij kunnen het ook niet. Bij Menzis en Ziggo staan keurig de periodes/maanden maar bij Essent en Electrabel niet. Volgens mij opzet want als je een te hoge jaarnota of tussentijdse afrekening krijgt moet je de voorschotten exact weten welke reeds verrekend zijn en wanneer je nieuwe hebt betaald anders kom je er niet uit.
                            Last edited by De Hulk; 14-08-14, 18:31.

Comment

In april een offerte van Horbach, Vloerverwarming B.V. ontvangen. Keurig netjes met aparte indeling/prijsspecificaties voor bevestiging op krimpnetten en noppenplaten aangegeven. Op de offerte duidelijk apart vermeld. Echter hier staan allemaal gelijke bedragen, dus kost hetzelfde. Omdat de werkzaamheden langer duurden, is pas een maand geleden de buitendienstmedewerker geweest en we hebben alles precies doorgenomen, materialen, noppenfolie etc. prijzen.

Het is een eerlijk advies. Ik bel een veertien dagen later om het door te laten gaan en de mevrouw zegt dat ze zich vergist hadden bij de prijsopgave. Noppenplaten waren 300,- euro duurder. Ik zeg tegen haar, de offerte laat geen ruimte om een dergelijk vergissing te maken en ook neem ik aan dat uw buitendienstmedewerker niet zit te slapen. Ja, je kunt natuurlijk proberen om 300,- euro extra te vangen. Na enig praten zou het dan 250,00 euro extra worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X