Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ipod Shuffle

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ipod Shuffle

Ik heb nog steeds problemen om muziek op een ipod te zetten want itunes is niet het programma waar ik tevreden over ben zijn er nog andere programma's waar ik mogelijk iets aan heb wie kan mij verder helpen want zo heb ik niets aan deze ipod shuffle en ligt maar in de kast en dat is niet de bedoeling van zo'n apparaatje.

M.V.G. Koos Simens

Ik weet geen oplossing, ik vind het sowieso waardeloos, op een android kan je alles downloaden wat je maar wilt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sikkosimens Bekijk Berichten
      Ik heb nog steeds problemen om muziek op een ipod te zetten want itunes is niet het programma waar ik tevreden over ben zijn er nog andere programma's waar ik mogelijk iets aan heb wie kan mij verder helpen want zo heb ik niets aan deze ipod shuffle en ligt maar in de kast en dat is niet de bedoeling van zo'n apparaatje.

M.V.G. Koos Simens
      Mij is niet bekend of het ook met een ander programma dan iTunes mogelijk is. Heb je wel muziekbestanden op je pc staan? Dan is het,weliswaar omslachtig, toch niet heel moeilijk om die via iTunes te importeren in de iPod.
      Last edited by atwee; 08-01-15, 10:39.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Volgens mij kan je echt alleen Itunes gebruiken om er iets op te zetten en is een ander programma gewoon een no go...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X