Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Recept aankondiging

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Recept aankondiging

die is ook grappig Tom poes, maar ik dacht toch dat ik deze in humor had geplaatst, waarom is t afgesplitst?

En wie heeft die droge titel verzonnen, hou t dan op vrouwenhumor, als je het dan wilt onderscheiden.

edit 15:18

OMG nu ben ik weer thuis bij de laptop en zie wat ik heb zitten klooien, sorry mods sorry sorry ,
    krijg vast strafpunten nu

ik had hem in een thread gezet, en ik weet ook hoe dat is gebeurd, teveel tabs open met nucia, ik klik vaak vanuit de mailmelding en dan laat ik dat weer open staan en ben ik op een ander tab in humor geklikt en afgeleid, door een andere melding van een andere site kom ik terug naar het verkeerde tabje maar ik zie dat niet want ik ben op beide dan ter hoogte van het invoerscherm

en dus snel plaatsen en klaar

ik moest daarna ook weg en niet meer naar om gekeken.

ben wel nieuwsgierig wie die titel heeft verzonnen
    Last edited by typetje; 04-02-15, 14:22.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Om het even te illustreren, hoe het erbij stond toen ik mijn laptop uitslaap had opgewekt en ik de fout zag

Liefs Typetje

read my blog

Comment

Mijn post was natuurlijk een reactie op die van jou. Als je ze na elkaar leest is het veel leuker. Vind ik.

Je bent dus per ongeluk een nieuw topic begonnen. Dan ben ik ook wel benieuwd, hoe die vreemde titel daar boven komt te staan.
      De link in je laatste post werkt niet: -->>"ongeldige bijlage opgegeven".

Ik ga eens speuren!
      Last edited by Tom Poes; 04-02-15, 15:12.
      Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
        Mijn post was natuurlijk een reactie op die van jou. Als je ze na elkaar leest is het veel leuker. Vind ik.

Je bent dus per ongeluk een nieuw topic begonnen. Dan ben ik ook wel benieuwd, hoe die vreemde titel daar boven komt te staan.

Ik ga eens speuren!

nee ik dacht dat ik m in humor had geplaatst maar ik had m in een ander onderwerp geplaatst, was door haast en teveel tabs open en switchen haha

doet de bijlage het niet? nou even kijken want bij mij wel
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik ga eens speuren!

nee ik dacht dat ik m in humor had geplaatst maar ik had m in een ander onderwerp geplaatst, was door haast en teveel tabs open en switchen haha

doet de bijlage het niet? Bij mij wel
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Lieve mede-nucianen,
            De verplaatsing naar Het Adelaarsnest → Hobby en Ontspanning inclusief de droge titel is geheel op mijn conto te schrijven.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
              Lieve mede-nucianen,
              De verplaatsing naar Het Adelaarsnest → Hobby en Ontspanning inclusief de droge titel is geheel op mijn conto te schrijven.

bedankt voor deze verhelderende mededeling, ik had ergens wel een vermoeden dat jij het was, ( niet door de droge titel hoor, maar omdat jij toch min of meer mod bent in de sectie waar ik deze post foutief had verplaatst.
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Achter de schermen even overlegd en ik ga de titel aanpassen in een wat smakelijkere titel

Ik ben er nog niet helemaal uit, ik zal berichten als ik de titel veranderd heb

edit: het word toch weer samengevoegd naar humor

wat ik eigenlijk ook beter vind
                Last edited by typetje; 04-02-15, 18:15.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

Zo, ik heb mijn reactie in post 2 even aangepast, anders leek het op een "nieuwe grap", maar het sloeg echt op de post van typetje. (Is iedereen allang duidelijk natuurlijk, maar ik houd van puntjes op de i).

Bedankt, Dorado. Nu nog even in Humor zetten, dan ben je weer klaar met deze lastige dames!

En @typetje: andere titel, dat lukt jou wel.
                  Last edited by Tom Poes; 04-02-15, 18:15. Reden: aanvulling
                  Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Zo, ik heb mijn reactie in post 2 even aangepast, anders leek het op een "nieuwe grap", maar het sloeg echt op de post van typetje. (Is iedereen allang duidelijk natuurlijk, maar ik houd van puntjes op de i).

Bedankt, Dorado. Nu nog even in Humor zetten, dan ben je weer klaar met deze lastige dames!

En @typetje: andere titel, dat lukt jou wel.

Ik wacht met spanning op de verhuizing en het spijt me Dorado, dat ik de boel even van slag af heb geholpen door mijn slordigheid
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik heb de titel willen wijzigen dat gaat toch niet zomaar

nu dus wachten op samenvoegen met humor

@Dorado, wil deze humor niet met de andere voegen?
                      Last edited by typetje; 04-02-15, 23:22.
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

@typetje,
                        Het is even gedoe, maar nu het topic in een andere sectie staat, heb ik geen moderatorrechten en tools meer om te verplaatsen.
                        We zullen dus even op Juisterr moeten wachten die wel deze rechten heeft.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
                          @typetje,
                          Het is even gedoe, maar nu het topic in een andere sectie staat, heb ik geen moderatorrechten en tools meer om te verplaatsen.
                          We zullen dus even op Juisterr moeten wachten die wel deze rechten heeft.
                          Ik snap het @Dorado

Het komt vast wel goed. Ooit
                          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                          X