Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gemeente Den Haag en Internet Explorer
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gemeente Den Haag en Internet Explorer
Liefs Typetje
Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.
read my blogLabels: Geen
-
Ondanks dat we in 2013 leven is het aanbevelen van een bepaalde browser/bepaald systeem niet ongewoon voor grote applicaties. Internet Explorer was absoluut marktleider en veel applicaties zijn dan ook geschreven om goed te functioneren in Internet Explorer.
De opkomst van alternatieve browsers als Firefox en Chrome is al enkele jaren geleden gestart en - hoewel IE al lang geen marktleider meer is - het aanpassen van bedrijfsapplicaties laat vaak lang op zich wachten. Mijn ervaring leert dat moderne grote sites juist IE weer buitensluiten.
Bij twijfel over of een wat oudere site site wel goed functioneert pak ik altijd IE erbij. Bij twijfel bij een moderne site pak ik Firefox of Chrome erbij. Het is overigens een effect waarvan ik zeker ben dat het over een tijdje wegebt.
-
Het vreemde is dat ik andere zaken op dezelfde site van de gemeente en ook in te vullen online formulieren, alsmede de aanvraag voor de parkeerpas zelf gewoon heb gedaan in chrome en dat gaat ook zonder problemen in firefox heb daar ook al gewerkt op de site van de Gemeente Den Haag en nu dit specifieke dingetje, dat kan dan alleen met IELiefs Typetje
read my blog
Comment
-
Als de tijd daar is, dan probeer ik het natuurlijk wel, eigenwijs als ik ben eerst in chrome of FFLiefs Typetje
read my blog
Comment
Comment