Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dubieuze reclame

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dubieuze reclame

Krijgen jullie ook van die rare reclames in beeld

Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
    Krijgen jullie ook van die rare reclames in beeld
    Ja, die viel mij onlangs ook op! Sinds ik een i-pad heb zie ik hier ineens alle advertenties. Op de PC heb ik Adblock plus, dus ik zag nooit reclame. Ik wist niet, dat het er hier zoveel zijn.
    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Nou moet ik zeggen er zijn fora die het nog bonter maken, met de reclames zelfs in de topics zelf en ook bedrijven die reclames per pb bericht mogen sturen, dat is hier dan gelukkig niet zo.

Maar de reclame die er dan is, is ook niet heel selectief moet ik wel constateren.
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Beste Typetje,

Hier is niets dubieus aan, dit is het werk van zogenoemde tracking cookies, staat u mij toe een korte uitleg te geven hierover:

Het doel van een bepaald soort cookies, genaamd tracking cookies, is het verzamelen van informatie over websurfers.

Dit gaat als volgt[1]:

Men bezoekt een website (laten we deze website A noemen) die reclame in de pagina heeft. Deze reclame is meestal afkomstig van de website van een advertentiebureau en deze website kan ook cookies opslaan.
        Later komt men op een andere website (website B), die van ditzelfde advertentiebureau gebruik maakt om reclame weer te geven, dus kan de advertentie-website het eerder geplaatste cookie opvragen.
        Hierdoor kan men dan te weten komen dat de gebruiker ook naar website A geweest is en de inhoud van de reclame daaraan aanpassen. Als het aantal sites waar dit advertentiebureau actief is groot genoeg is kunnen er gebruikersprofielen gemaakt worden.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_(internet)

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

P.S. Reclame is pas dubieus als je berichten in beeld krijgt met "JE WINDOWS HEEFT X AANTAL FOUTEN HERSTEL NU"
        Last edited by Scorpi Caruso; 01-06-15, 21:48. Reden: Bron toegevoegd

Comment

ja ik snap het wel, maar ze kunnen dat toch wel anders formuleren.

Als ik zoiets lees dan nodigt mij dat niet om hier op te klikken om te weten wat het precies inhoudt

als je snapt wat ik bedoel.
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Beste Typetje,

Dat is hun manier van werken. Daar ga ik niets over zeggen

Het klikken op deze advertenties is ongevaarlijk. Het is alleen een privacy-risico.
            Tracking cookies zijn niet in staat om schadelijke software te plaatsen of iets dergelijks.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Comment

nee dat weet ik, dat jij daar niets over kan zeggen.

En ik ben ongeveer wel op de hoogte wat tracking cookies doen

en ik weet zeker dat ik never een penetratietest laat verrichten en zeker niet voor 149 euro
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Die "JE WINDOWS HEEFT X AANTAL FOUTEN HERSTEL NU" krijg ik regelmatig en wordt zogezegd verzonden van Avast.
                Ik weet van Emphyrio dat dit brol is.

Comment

Gelukkig heb je hier dan nog net geen flikkerreclames, van de reclames die bewegen of dat als je er overheen gaat per ongeluk er of en filmpje start of het overdekt je scherm en als je dan op het kruisje klikt, van wat je denkt dat dat het kruisje is om af te sluiten je op een website beland waar je niet wilt wezen

en dat je dan die sluit en dat nog dat scherm opvullende dominante reclame er staat en dat er ergens piepklein afluiten staat met een kruisje erachter
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

Gelukkig heb je hier dan nog net geen flikkerreclames
                    Begrijp ik het goed, typetje? Flikkerreclames?
                    Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Poes Bekijk Berichten
                      Begrijp ik het goed, typetje? Flikkerreclames?

ja daar bedoel ik mee die reclames met fan die flikkerende beelden je weet wel
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

ja daar bedoel ik mee die reclames met fan die flikkerende beelden je weet wel
                        Ach, natuurlijk! Dom van me...
                        Ellen

Comment

Ik was al van plan om de censuur in te roepen
                          Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                          E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                            Ik was al van plan om de censuur in te roepen
                            nou voor die reclame teksten mag dat zeker wel aangescherpt worden, maar goed daar heb je dan net weer geen invloed op
                            Liefs Typetje

read my blog

Comment

nou voor die reclame teksten mag dat zeker wel aangescherpt worden, maar goed daar heb je dan net weer geen invloed op
                              Enigszins wel, maar dat is iets voor EC
                              Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                              E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Working...
                              X