Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programma's in de programma update sectie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Programma's in de programma update sectie

Beste leden,

Hebben jullie nog suggesties voor (bekende) programma's die jullie graag in de programma update sectie willen zien?

Voorwaarden moet natuurlijk wel zijn dat het niet 1x in de 5jaar wordt geupdate of 1x per uur en het moet een bekend programma zijn

Andere suggesties/opmerkingen over de sectie mag natuurlijk ook. Of je ei, die kan je hier ook kwijt..

Groetjes,
    Pascal247

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Niemand ?

Comment

Het meeste heb je wel Pascal.
      Maar misschien TeamViewer.
      Al weet ik niet zo wat die updates zijn, maar daar kom jij wel achter.
      mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pederoco Bekijk Berichten
        Het meeste heb je wel Pascal.
        Maar misschien TeamViewer.
        Al weet ik niet zo wat die updates zijn, maar daar kom jij wel achter.
        Ja de changelog staat hier http://www.teamviewer.com/en/download/changelog.aspx

Ik dacht zelf ook aan vlc media player! (heeft ook security updates geloof ik, dus ook meer nucia gericht) en misschien nog een bekend anti-virus programma (sophos, f-secure, bullguard) ..

Comment

Ja VLC media player is ook welkom en misschien Spotify.
          mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

Ik heb VLC media player toegevoegd Zal ook nog eventjes kijken naar spotify !

Wat betreft teamviewer, gebruiken veel bezoekers van nucia dit?

- Pascal

Comment

Splitsen Apache OpenOffice en LibreOffice van The Document Foundation

Oorspronkelijk geplaatst door pascal247 Bekijk Berichten
              Hebben jullie nog suggesties voor (bekende) programma's die jullie graag in de programma update sectie willen zien?
              Het is al een ouder onderwerp, maar "OpenOffice" en "LibreOffice" zouden gesplitst kunnen worden. Ze lijken weliswaar op elkaar, maar het zijn twee verschillende programma's.

Onlangs verscheen Apache OpenOffice 4.0.
              Met vriendelijke groet.
              Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
              Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Indicium Bekijk Berichten
                Het is al een ouder onderwerp, maar "OpenOffice" en "LibreOffice" zouden gesplitst kunnen worden. Ze lijken weliswaar op elkaar, maar het zijn twee verschillende programma's.

Onlangs verscheen Apache OpenOffice 4.0.
                Hoe snel zijn de releases van openoffice nu?? Er was al een heel tijd geen update meer geplaatst en door negatieve berichtgeving over openoffice (ontwikkelsnelheid) is het topic toen aangepast naar libreoffice. Libreoffice wordt namelijk nog wel actief bijgehouden en heeft daarom (volgens mij hoor, excuseer als ik verkeerd zit) aardig wat voorsprong op openoffice....

Comment

Libreoffice wordt namelijk nog wel actief bijgehouden en heeft daarom (volgens mij hoor, excuseer als ik verkeerd zit) aardig wat voorsprong op openoffice....
                  Je hebt volkomen gelijk, pascal247
                  Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
                  E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Kleine verschillen tussen OpenOffice en LibreOffice

Libreoffice wordt namelijk nog wel actief bijgehouden en heeft daarom (volgens mij hoor, excuseer als ik verkeerd zit) aardig wat voorsprong op openoffice....
                    De verschillen tussen Apache OpenOffice en LibreOffice zijn niet (meer) zo groot.

Oorspronkelijk geplaatst door Tweakers.net B.V.

Veel overeenkomsten

Wanneer de strijd tussen OpenOffice en LibreOffice gaat, zijn er meer overeenkomsten dan verschillen en dat is niet vreemd, gezien de gemeenschappelijke herkomst van de pakketten. Toch zijn er wel verschillen zichtbaar en die vallen grotendeels in het voordeel van LibreOffice uit: het ziet er allemaal net even wat frisser en verzorgder uit dan het enigszins ouderwets aanvoelende OpenOffice, dat de afgelopen jaren nauwelijks van uiterlijk is gewijzigd.

Dit is het duidelijkst te zien in de tekstverwerker. De harde schaduw en de donkergrijze achtergrond zijn in LibreOffice vervangen door een lichtgrijze achtergrond en een zachtere schaduw, wat minder Spartaans overkomt. In het algemeen zijn de pictogrammen groter en moderner. Ook heeft LibreOffice ondersteuning voor Firefox-skins. Maar de verschillen blijven zoals gezegd niet heel groot, en de kans is aanwezig dat ook OpenOffice 4 er dan wat moderner uitziet.

Bron: Kantoorsoftware: Office, LibreOffice en OpenOffice getest (maandag 11 maart 2013).
                    Oorspronkelijk geplaatst door Infoworld, Inc.

Not so fast, LibreOffice -- OpenOffice has a shiny, new, and improved major release of its own

Test Center Scorecard

* LibreOffice 4.1: 7.8 (good)

* OpenOffice 4.0: 7.8 (good)

Bron: Review: Apache OpenOffice 4 vs. LibreOffice 4.1.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Advance Publications, Inc.

LibreOffice 4.1 was released (...), with the open source office suite borrowing a new sidebar from its rival, OpenOffice.

Bron: LibreOffice 4.1 is released, borrows new sidebar from OpenOffice.
                    Het is wat je gemakkelijker vindt.
                    Met vriendelijke groet.
                    Microsoft Pro W10 Win 10 Win10 Windows 7 Windows 8.1
                    Surf bewust en voorkom misbruik. Ken het web. Onbetrouwbare sites immuniseren. Installeer geen malware. Scan (verdachte) bestanden en analyseer de overeenkomst(en). Let op de privacy. Monitor providers. Klaag over spam. Lees de huisregels. Internet veilig.

sigpic

Comment

Heb het nu wat druk, maar ik zal binnenkort even kijken naar openoffice !

- Pascal247

Comment

Ik heb open office al jaren en werk er met veel plezier in, vooral dan de writer.
                        Ik heb hem inderdaad onlangs geupdate.
                        En ik ben nog steeds tevreden, niet dat ik nu behoefte heb om dan die andere te gaan proberen.
                        In het begin toen ik met open office begon ( ik geloof ergens begin 2006) werd het wel vaker geupdate dan nu.

Zolang ik tevreden blijf met een programma dan zie ik geen reden om dat te veranderen
                        zoals al aangegeven, kleine verschillen het is net wat je voorkeur heeft.
                        Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Openoffice update topic: http://www.nucia.eu/forum/threads/70...tes-OpenOffice

Comment

Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Iemand nog interesse in een update topic over Apple OS X?

En nogmaals: Gebruiken er mensen hier Teamviewer die er ook een topic over willen zien ?

Comment

Working...
                              X