Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tools en apps

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Tools en apps

Beste Nucia leden,

Welke tool(s) zou jij graag nog ontwikkeld zien voor je pc?
    Welke aanvulling op een tool zou welkom zijn en waarom?

Post het even ...
    Last edited by Emphyrio; 28-10-13, 14:00. Reden: OS systeem toegevoegd in titel
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Lijkt wel of Microsoft alle wensen van de gebruiker vervult heeft
    Geen enkele suggestie iemand?

Comment

Gezien de massale opkomst en reacties op dit topic, moet ik de conclusie trekken dat de wensen van de gebruikers vervuld zijn.

Rest er mij nog enkel te bedanken voor het lezen.
      Last edited by Emphyrio; 28-10-13, 04:42.

Comment

Ik lees het nu pas

Ik zou wel een makkelijke tool willen zodat je echt ook al je apps op je laptop/ pc kan draaien en alles kan synchroniseren

Ik mis nu echt bepaalde apps die ik nu op mijn tablet heb en die zou ik echt op mijn laptop ook willen hebben

Een aantal apps hebben ook pc versies en er was eens een programma waarmee je geloof ik apps op je laptop kon laten draaien als wordfeud of whatsapp, maar dat was nogal een zwaar programma, als het nog bestaat.

eigenlijk zou het simpel moeten, gewoon een klein android progje voor je laptop, waarin je alle apps kan draaien die je op je telefoon/tablet hebt.

( ik mocht toch elke onvervulde wens opgeven )
        Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Over welke apps heb je het dan specifiek?

Comment

nou zo alle apps in het algemeen eigenlijk

Maar ik heb bijvoorbeeld een programma wat de de gebedstijden aangeeft ( ff een voorbeeld ) die heb ik op mijn laptop staan, heb ik ook de app van dezelfde uitgever op mijn tablet gezet, maar de app heeft veel meer functies punt 1 en die zie je niet terug op het programma en ze lopen niet synchroon, het scheelt wel minuten soms

dat zou mooier zijn als dat dus op de laptop op dezefde manier zou werken met een app.

en dan zou ik wel wordfeud willen op de laptop, er bestaat wel hetzelfde voor de pc maar dat is niet hetzelfde programma
            whatsapp, moet toch niet zo moeilijk zijn om dat ook op de laptop te laten werken, net als viber

Maar goed, zo zou je dan voor elke app een apart prog moeten maken geschikt voor de pc, maar het zou natuurlijk veel handiger zijn als je een tool hebt zodat je als je die opent dezelfde mogelijkheden hebt als op een android telefoon en dus gewoon apps kan installeren daarin.

( jullie merken wel dat de verhuizing bijna klaar is en ik teveel tijd heb om na te denken )
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Eigenlijk wil je bestaande Android apps emuleren op een Windows PC/Tablet.
              Deze bestaan reeds: http://www.makeuseof.com/tag/3-ways-...-apps-windows/
              en kijk eens met een Google opdracht

De bedoeling van deze oproep is om nog niet bestaande tools (of verbeteringen) die het leven van een PC (niet Android/iOS/MacOS) gebruiker aangenamer zou maken aan het licht te brengen.
              Misschien kan ik er aan de slag mee in C#

Bv:
              .
              • Een tool om alle soorten error events te verzamelen en te lezen.
              • Een watermerker voor afbeeldingen.
              • Eén First - Aid - Kit dat je begeleid om pc problemen op te lossen....

.

Ik zeg maar wat

PS: Heb de titel aangepast en het OS erbij gezet.
              Last edited by Emphyrio; 28-10-13, 14:01. Reden: Mededeling titelwijziging

Comment

Ja die programma's heb ik van gehoord, dat ze niet super zijn en nog eens heel zwaar draaien, en dat voor een paar apps

Oh zon watermerk zo ik wel handig vinden, niet alleen voor foto's maar is dat niet al een programma wat je moet kopen?

en een errortool ja is ook wel wat, als die dan gelijk in begrijpelijke taal verteld wat de error betekend

nou ik ga even denken, ik ga inspiratie opdoen tijdens het schoonmaken van de windows van de entree in mijn oude flat
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

ik heb nog wel een suggestie
                  het lijkt me dat zoiets al bestaat maar ik kon het zelf niet vinden
                  ik zoek een programma dat alle niet microsoft programma's afsluit
                  dit is heel handig bij verwijderen van malware (als een pc vol malware zit kan scannen soms uren duren)
                  panda heeft zo'n tool ingebouwd in hun cloud scanner maar ik zou graag een tooltje hebben die je niet eerst helemaal moet installeren
                  en je gewoon op een usb stick bij je kan hebben. wat natuurlijk helemaal geweldig is, is als je het zo maakt dat je het programma op een usb stick zet en zodra je de usb stick in een computer doet de tool meteen gaat draaien. dan hoef je niet een scan te doen van 5 uur met een boot cd als je het politievirus hebt. alleen usb stick er in doen en daarna even scannen met malwarebytes/hitman pro

Comment

Combofix heeft (bv) een functie dat alle processen killed, met uitzondering van de zijne uiteraard.
                    Inderdaad handig bij malwarebestrijding.

Mooie suggestie, Christian1122 en ik ga dat zeker noteren

Comment

Working...
                    X