Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R4 kaartje van mijn zoon heeft kuren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] R4 kaartje van mijn zoon heeft kuren

Hoop dat iemand misschien weet wat ik moet doen.
    Sinds vrijdag heeft mijn zoon een DSi XL , hij had eerst een oudere DS lite met een R4 kaartje standaard.
    Omdat die niet werkte in de DSi van mijn zoon heb ik een andere van mijn dochter gekregen, namelijk een R4 i gold, prima de progs overgezet naar zijn sd kaartje en erin en hocus pocus het werkte. Dus blij blij al zijn spellen kon hij weer spelen, hij is helemaal gelukkig, tot............zondag, dus het feest duurde 2 dagen, en toen error

nu heb ik het allemaal weer hier en heb ik hoofdpijn van wat ik ermee aandoet, wat namelijk zo gek is, wat eerst niet was is dat bij de picto van het spellenslot, normaal R4 in beeld kwam nu een ander oranje logootje staat en erbij de melding Star WArs Lethal Alliance Ubisoft als ik erop klik om te starten krijg ik een error, waar normaal het r4 menu opstart.

Ik weet niet wat ik nu fout gedaan heb, en hij deed het eerst prima en nu ineens niet meer.

Heb er hoofdpijn van.
    Ik hoop dat er hier iemand is die er ervaring mee heeft

de error melding en het logo wat verschijnt in het dsi menu van het kaartje

Click image for larger version

Name:	2013-11-25 11.13.58.jpg
Views:	1
Size:	528,6 KB
ID:	1073827

Click image for larger version

Name:	2013-11-25 11.14.21.jpg
Views:	1
Size:	652,7 KB
ID:	1073828
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar hoorde laatste wel dat de kaartlezers in de DS'jes wel eens fouten kunnen geven. Vuiligheid op de contactpuntjes zeg maar.. Ouder kaartje wellicht? Bij zoiets zou ik toch snel denken aan de hardware. (maar het is een gok)

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Nu heeft hij een nieuwe DS net donderdag binnen en het kaartje is ook niet zo heel erg oud, was van mijn dochter, ik ben al bezig geweest met de software van alles en hij heeft het wel 2 dagen gedaan.
      In zijn oude ds zat een nog ouder kaartje die pakte echt niet en dat heeft mijn dochter dus met de hare geruild.
      Oude DS en oude kaart hadden tot nu toe geen problemen

ik hoop dat hier iemand leest die het wel weet. Zoonlief is helemaal uit zijn hum
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

nou veel gezoek op het net, achter gekomen waar het aan ligt,
        mijn zoon kon er dus tot zondag meespelen

toen heeft hij zijn nieuwe dsi wat ontdekt hihi
        en de wifi uitgeprobeerd en...........de update ingehaald en
        dat R4 kaartje werkt dus niet meer voor die update, dus
        nu een ander besteld pffff
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
        X