Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer bezig met de laptop van zoonlief

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• weer bezig met de laptop van zoonlief

*klaag en zeurmodus aan*

Nou het is weer feest op de laptop van zoonlief

ben MBAM nu aan het scannen na 3!!!!!!!!!!!!!!uur bezig te zijn geweest met avast updaten en firefox en adobe reader, zooooooooooooooooo traaaaaaaaaaaaaaaaag is dat ding

elke keer als je iets afsluit moet je daarna nog even 5 minuten wacht voor je weer wat anders opstart

en avast is ook een lastig ding met updaten, wat een gedoe zeg, pfff

en toen was er een programma dat avast wilde uitschakelen, dat kon ik dan voorkomen, maar waarom zegt avast dan niet welk programma dan kan ik dat eraf gooien

MBAM heeft alweer 11 dingen gedetecteerd, ik doe een snelle scan en hij is nog niet klaar

*klaag en zeurmodus uit*

sorry voor mijn gezeur
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

35 infecties allemaal genaamd iets met pup.optional. nog iets zegt iemand dat iets wat dat is?????
    Liefs Typetje

read my blog

Comment

MBAM doe ook niet normaal, na verwijdering en opstart krijg je toch een nieuwe log, niks dus

kan ik weer overnieuw beginnen
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

het lijkt er wel op dat alles is verwijderd
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

grrr die windows update houd ook niet op

elke keer opstarten zit dat ertussen
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

en we lopen weer vast, grrr

ik krijg hoofdpijn van die laptop van hem
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Even ter info: Avast en MBAM werken niet goed samen.
              Malware Research Engineer@Malwarebytes (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
              E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

oké dat wist ik niet,

ik heb het er een keer op gezet, Avast, dat is al weer een poosje terug, omdat het niet lukte om AVG erop te krijgen door een virus, ik ga proberen of ik AVG er weer op kan zetten.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

en we hebben weer 1 update ertussen van windows, lijkt wel of windowsupdate de diarree heeft of zo
                  Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio
                    Even ter info: Avast en MBAM werken niet goed samen.
                    avast eraf geknikkerd, avg2014 erop en het scheelt inderdaad een hoop in snelheid

alle spel dingen en downloads eraf gegooid en ook iets wat roblox heet of zo, via een vriendje dat een paar weken gedaan en dat was weg en toen deed de google browser ook weer normaal

Het is nog niet top, het is en blijft een oud beesie maar hij doet het weer goed en het is niet zo frustrerend meer als voorheen

en hij moet geduld hebben met afsluiten.
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik moest dit wel doen, de electronische aangifte van zijn vader moet op die laptop, het ging gesmeerd, gelukkig
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

ik moet de laptop nog een keer meenemen, er zit nog iets op, ik vond het al in de lijst toen ik allerlei programma's ging verwijderen
                        nu deed ik eerste scan van avg vanmorgen, had eerder geen tijd ( is ook nog niet klaar heb ik gepauzeerd ik ga straks verder )
                        en die vond na 70% ongeveer 1 bedreiging terwijl hij in mappen aan het scannen was waar de naam bijstond van dat rare verwijderde programma wat mijn zoon ook niet wist wat het was.
                        Mobogenie dat er bij stond. Wat het is geen idee, maar moet er nog even op googlen.

Verder denk ik dat ik nog een paar scans moet doen. Maar helaas geen tijd genoeg gister. En vandaag pfff hoofdpijn dus alleen iets gedaan aan de malware in mijn hoofd die migraine heet.
                        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ben jij niet beter af met een linux distributie? Xubuntu is heel goed geschikt voor een (trage) laptop. Daar is echter geen gedoe van virussen en andere infecties. Je kan hem desnoods installeren naast je windows. In het begin zul je wel moeten oefenen, je werkt veel met het terminal venster om software te installeren, maar je hebt ook een software center om daar snel software op te zoeken en te installeren/verwijderen. Probeer het eens?

Comment

Goh lees even dit oude topic van vorig jaar, dat mobogenie was dus al heel lang op die laptop, nu kan ik dan eindelijk zeggen gelukkig, dat is er allemaal af en ik heb gewoon weer een goeie laptop terug haha, stom dat ik er toen niks mee heb gedaan, maar ja toen stond hij nog bij hem thuis op de kamer, ik heb hem afgelopen kerst afgepakt, na dat ik had gemerkt dat hij hem onaangeroerd ergens onderin een kast had gesmeten en hij nu bezig is de oude laptop van zijn vader te verknallen ahumm

Natuurlijk alle eer aan Emphyrio off course haha

maar ik was dit klaagtopic van me helemaal vergeten. Lachen, toen dacht ik nog dat ik het wel zelf ff kon, niet dus
                            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Heb ook even op opgelost gezet, was ik nog vergeten
                              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎