Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TIP: Malwarebytes life licentie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TIP: Malwarebytes life licentie

Hey,

Met de komst van MalwareBytes Anti-Malware 2.0 zijn Premium lifetime licenties (licentie die niet verloopt en voor altijd gebruikt kan worden) binnenkort niet meer te koop. Lifetime zal vervangen worden door jaarlicenties

Dus wie nog snel een lifetime licentie wilt kopen, wees op tijd (nog minder dan 5000 beschikbaar): http://www.malwarebytes.org/eureka/

Voordelen van Malwarebytes premium (ten opzichte van de free versie)
    - Real-time malware preventie
    - Beveiliging tegen nieuwe zero day malware infecties
    - Kwaadaardige website protectie blokkeert toegang tot bekende zero day websites
    - Automatische updates en geplande scans
    - Snelle flash scans (controleert het systeem snel op actieve bedreigingen)

Als je geen gebruik wilt maken van de extra voordelen van Malwarebytes Anti-Malware, dan kan je hier Malwarebytes Anti-Malware Free 2.0 downloaden.

Ter verduidelijking: Het gaat hier om Malwarebytes anti-malware premium (dus niet de gratis/free versie, die is natuurlijk gratis)

Gr. Pascal
    Last edited by pascal247; 26-03-14, 14:52.

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio
    ter verduidelijking: geldt niet voor de GRATIS versie
    Oja, dat was inderdaad niet echt duidelijk.. Ik heb het bericht aangepast

Comment

Leuk aanbod, maar ik ben bang dat deze key niet zal werken in malwarebytes 3. Hier zit vast het addertje onder het gras. Werkt dit trouwens op 1 of meerdere computers voor 1 key.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Google Bekijk Berichten
        Leuk aanbod, maar ik ben bang dat deze key niet zal werken in malwarebytes 3.
        MBAM 3 bestaat niet.

Last, but not least, with the introduction of version 2.0 Malwarebytes has changed their subscription model from a lifetime subscription to an annual subscription that includes protection for 3 PCs. The price remains the same at $24.95, but now requires a yearly renewal.
        Indien je verdere vragen hebt die met MBAM 2.0 te maken hebben, kan je hier terecht: http://www.malwarebytes.org/support/consumer/

Of op het officiële forum: https://forums.malwarebytes.org/
        Last edited by Emphyrio; 26-03-14, 14:58.
        Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
        E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
          MBAM 3 bestaat niet.

Indien je verdere vragen hebt die met MBAM 2.0 te maken hebben, kan je hier terecht: http://www.malwarebytes.org/support/consumer/

Of op het officiële forum: https://forums.malwarebytes.org/
          Zei ik dat MBAM 3 bestond dan? Nee dus. Maar er komt zeker wel een versie 3 over aantal jaartjes en ik denk niet dat je nog deze lifetime key nog kan gebruiken. Maar ik bedoel dus eigenlijk of het wel nuttig is om deze lifetime key aan te schaffen. De free versie is al voldoende, een antivirus doet de rest. Heb verder nog nooit problemen gehad zonder de realtime bescherming van MBAM. Als deze lifetime key in verdere versies ook werken, zou ik het wel aanschaffen, dan kan ik dit in de toekomst misschien toch nog gebruiken wanneer ik het nodig heb.

Comment

Misschien even wachten op Windows 12.1 ?

Comment

Mocht Malwarebytes 3.0 over enkele jaren uitgebracht worden (en de licentie is daarop niet te gebruiken), dan vind ik het alsnog een best goede deal... Lifetime licenties zijn € 23,49, 1-jaar licenties € 22,31 (zie afbeelding hieronder).

Dus stel dat MBAM 3.0 over 2 jaar wordt uitgebracht, dan heb je dus een 2 jarige licentie gekocht voor de prijs van een 1 jarige licentie.. Plus het zal zeker niet direct het einde betekenen voor versie 2.0!

Wat ik me nog wel afvraag is dat er bij de omschrijving staat: Includes all updates.. Betekend dit de updates van 2.0 naar 2.x of 2.0 naar 3.x? De free versie is inderdaad voldoende voor alleen scannen (en dan koop/download je een andere virusscanner naar keuze), maar voor mensen die graag realtime bescherming willen is het nog best goedkoop in mijn ogen

Correctie: Ik zie net dat die lifetime licentie voor 1 pc is en de 1 jarige voor 3 pc's, dus dat is wel een minpunt. Dan heb je pas na een paar jaar voordeel van de lifetime licentie (tenzij je maar 1 pc hebt)

Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by pascal247; 26-03-14, 18:36.

Comment

Van 2.0 naar 2.x is een update.
                Van 2.0 naar 3.0 is een upgrade.

Wat best wel verwarrend is dat "Lifetime" slaat op het product (X.0) en niet op de gebruiker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                  Van 2.0 naar 2.x is een update.
                  Van 2.0 naar 3.0 is een upgrade.

Wat best wel verwarrend is dat "Lifetime" slaat op het product (X.0) en niet op de gebruiker
                  Oja klopt inderdaad..

Correctie: Lifetime licenties zijn voor 1 pc, subscription licenties voor 3 pc's, dus als je maar 1 pc gebruikt heb je voordeel. Gebruik je meerdere pc's, dan moet je dus voor 3x lifetime licenties 70 euro aftikken.. En heb je pas na 3 jaar voordeel van je lifetime licentie.
                  Last edited by pascal247; 26-03-14, 19:14.

Comment

Ik heb er nog eens over nagedacht, maar ik ga deze gewoon overslaan. De prijs is heel aantrekkelijk, maar ik heb malwarebytes 1.75 al jaren op mijn computer draaien, de real time versie wel eens waar en die heeft in al die jaren nog geen enkel geïnfecteerde bestanden gevonden terwijl hij wel eens enkele infecties werden gevonden tijdens een 'snelle scan'. Dan vraag ik me af wat voor nut die realtime functie heeft. Het is zelfs niet geschikt als een vervanger van je anti-virus. Ik denk dat er betere alternatieven zijn die gratis zijn. Zoals hostsman bijvoorbeeld. De free versie van Malwarebytes is wel top.
                    Last edited by ; 28-03-14, 11:36.

Comment

Het is zelfs niet geschikt als een vervanger van je anti-virus.
                      MBAM heeft zich nooit geprofileerd als anti-virus tool. Wel als aanvullend anti-malware tool:

http://press.malwarebytes.org/2014/0...althy-malware/

Comment

... ik heb malwarebytes 1.75 al jaren op mijn computer draaien, de real time versie wel eens waar
                        Malwarebytes 1.75 is gratis up te graden naar versie 2.00 (heb ik ook gedaan!)

gr. Pascal

Comment

Working...
                        X