Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie weet een goed programma voor op de laptop ( w7) voor geluidsopnames ( gratis )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie weet een goed programma voor op de laptop ( w7) voor geluidsopnames ( gratis )

Als ik een geluidsopname maak met de standaard van w7

dan is dat op zich goed, maar het is altijd een wma bestand

ik moet dat dan dus nog converteren naar mp3 en als ik het dan doorstuur

om op een tablet of smartphone af te laten spelen, dan is het geluid gewoon te zacht

terwijl op de pc het gewoon normaal te beluisteren is

met dat standaard audio opname kan je dus niet veel

dus ik vroeg me af of er een programma is waarmee ik wel betere geluidsopnames ( voicerecording) kan
    maken die je wel in mp3 kan opslaan en ook op andere apparaten goed afspeelbaar zijn?
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Download sound editing software to edit music, voice, wav, mp3 or other audio files. Free program for PC or Mac. This audio editor has all the audio effects and features a professional sound engineer could need to record and edit music, voice and other audio recordings.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

bedankt ik heb ze beide gedownload en ga eens kijken, de 1e lijkt me de eenvoudigste maar ik ga het proberen.
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

heb de eerste gebruikt, wil ik het opslaan als mp3 krijg ik een melding dat ik er iets moet bij downloaden, klik ik daar op krijg ik een duizelingwekkende pagina vol met uitleg hoe je het moet downloaden bla bla

toch maar op zoek naar een ander programma, ik wil opnemen en in 1 keer opslaan als mp3

ik heb het toch gewoon opgeslagen, dat is dus in een bestand wat alleen in dat programma kan afgespeeld worden

Het tweede programma opent elke keer met de mededeling of het voor thuisgebruik is en de helft van de functies doet het niet

en ik schijn ook cresendo nieuw geïnstalleerd te hebben god weet wat dat is en streaming audio server
        en ik heb toch wel geen extra vinkjes gezin bij de installatie

Het is ook niks, als ik erop klik krijg ik alleen een pop up met install on demand

Het geluid was overigens wel goed op sterkte maar heb het nog niet op de tablet beluisterd, want ik heb er geen mp3 van kunnen maken.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
        X