Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Razer Kraken Pro Neon Mobile

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Razer Kraken Pro Neon Mobile

Hallo!

Ik heb sinds vandaag de Razer Kraken Pro Neon Mobile. Hij werkte perfect, totdat ik erachter kwam dat de in-line microfoon het helemaal niet deed op mijn computer. Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat ik zowel geluid hoor, en de microfoon kan gebruiken? Met het programma Realtek HD Audio Configuratie is het me nog niet gelukt.
    Deze headset heeft 1 jack.
    Eerst had ik de headset met gewone microfoon, maar aangezien deze stuk was en niet meer verkocht werd op de site, kreeg ik deze toegestuurd. Deze werkte wel gewoon, waarschijnlijk omdat deze twee jacks had?

Alvast bedankt voor de hulp!

Een headset van een mobile device kan je op een computer niet gecombineerd gebruiken zoals je kan zien zit op de jack drie ringen een headset voor je computer heeft zoals je net al zegt twee jacks 1 voor het geluid en 1 voor de mic

de headset voor een mobile device is met 1 jack met 3 ringetjes die dus op 1 input kan van je telefoon of tablet en dan inderdaad kan je daarmee dus de mic gebruiken.

Je zal met zo'n headset dus de microfoon niet kunnen gebruiken op de computer.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

He, jammer.. Allebei apart werken ze namelijk wel, maar tegelijk niet.

In elk geval bedankt voor de hulp!

Comment

geen dank
        Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎