Mededeling

Collapse
No announcement yet.

thunderbird Lightning - foutieve herinnering

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • [Vraag] thunderbird Lightning - foutieve herinnering

    Reeds wekenlang krijg ik op mijn laptop bij het opstarten van Thunderbird een foutieve herinnering aan een afspraak die reeds lang verwijderd is in mijn Google agenda. Thunderbird is via de extensie Lightning gekoppeld met mijn Google-agenda. De afspraak is 100% zeker verwijderd in mijn Google agenda, heb ik al tientallen keren gecontroleerd. Trouwens op mijn tablet en ook op mijn smartphone krijg ik deze foutieve herinnering niet. Ik probeerde reeds Lightning te verwijderen, dat hielp niet, bij herinstallatie kreeg ik weer die herinnering. Ik vond reeds op een forum de tip dat ik iets moet wijzigen aan de afspraak, maar ik krijg enkel een herinnering te zien en niet de afspraak zelf, ik kan daar dus niets aan wijzigen, enkel op verwijderen klikken, maar volgende keer is het daar terug. Nog even melden dat mijn laptop werkt met windows 10. Ik stuur u hierbij een afbeelding van de foutieve melding. Alvast dank voor uw antwoord.Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	31,1 KB
ID:	1074355

  • #2
    Hallo Lut,

    Al eens geprobeerd om op de andere optie te klikken "Mijn wijzigingen verwerpen en opnieuw laden"
    Liefs Typetje

    Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.



    read my blog

    Comment


    • #3
      Heb ik al geprobeerd. Dat werkt niet, dan blijft de foutmelding gewoon staan.

      Comment


      • #4
        Je zou kunnen proberen de verwijderde afspraak te herstellen en daarna opnieuw verwijderen.
        In Googleagenda verdwijnen na verwijdering de afspraken voor een periode in de "prullenbak".
        Log in op Google agenda, ga naar de agenda die het probleem veroorzaakt en klik op het driehoekje daarachter. Daar vindt je de mogelijkheid om de prullenbak te bekijken en items terug te zetten.

        Een tweede mogelijkheid is om Ligtning te verwijderen, maar dan moet je ook in de Thunderbird profielmap alles wat met de agenda te maken heeft handmatig verwijderen. En daarna pas herinstalleren.

        Comment


        • #5
          Dank je wel Giant. Dit was een goede oplossing. Ik krijg nu deze foutmelding niet meer. Ik slaag er echter niet in om mijn afspraken in de agenda terug te krijgen, ook niet als ik op synchroniseren druk. Gelukkig staan ze nog wel in mijn Google agenda online.

          Comment


          • #6
            Dan moet je je opnieuw aanmelden bij de ligtning agenda.
            Je moet je dan eerst afmelden bij de agenda. Daarna de addon "Profider voor GoogleCalendar" verwijderen en herinstalleren. Als je je daarna weer aanmeld bij de agenda zou die alles weer moeten synchroniseren.

            Comment


            • #7
              Dank je wel Giant. Nu werkt het allemaal.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk Berichten
                Dank je wel Giant. Nu werkt het allemaal.
                Fijn om te horen!

                Comment

                Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X