Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladwijzers(favorieten)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bladwijzers(favorieten)

Hoi ik heb al mijn bladwijzers op een usb stick geplaatst omdat mijn oude laptop (windows vista) aan vervanging toe was,via vrienden gehoord dat een chromebook het beste was dus deze gekocht,maar hoe zet ik nu die bladwijzers op de chromebook?ik heb ze al in de google drive staan maar hoe nu verder?via bladwijzer beheer kom ik niet verder,hoop dat ik hier een oplossing kan vinden.

Hoi dank je voor reactie,maar het punt is namelijk ik heb die oude laptop niet meer daarom heb ik toentertijd de bladwijzers op een usb stick gezet,maar om ze nu op deze chromebook te krijgen daar heb ik geen stappenplan voor!!

Comment

Nogmaals: Over welke browser gaat het eigenlijk? Ik denk dat dat toch belangrijk is om je verder te kunnen helpen....

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorado Bekijk Berichten
        Nogmaals: Over welke browser gaat het eigenlijk? Ik denk dat dat toch belangrijk is om je verder te kunnen helpen....
        Het is Google Chrome
        Last edited by dorado; 26-02-21, 18:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door westy Bekijk Berichten
          Hoi ik heb al mijn bladwijzers op een usb stick geplaatst
          Heb je deze in HTML formaat opgeslagen?
          Kijk hier om te lezen hope het importeren in zijn werk gaat.

Comment

jee dat weet ik niet meer hoe kun je dat na gaan?

Comment

Ok, Typ chrome://settings/importData in de adresbalk waardoor je een venster als onderstaand ziet:
              Click image for larger version

Name:	importbookmarkschrome.png
Views:	1
Size:	36,0 KB
ID:	1070869

Volg de instructies.
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by dorado; 27-02-21, 14:23.

Comment

dorado dank je voor uitleg maar dit gaat niet lukken,ik geef het op stappenplan al tigX uitgevoerd zonder resultaat,dan maar zonder de oude favorieten!!

Comment

Meestal als je de chrome browser download op een ander apparaat en daar inlogt met je google account en synchronisatie inschakelt, en vervolgens alles importeert dan heb je je bladwijzers( en alle andere dingen van belang die je browser had opgeslagen)die je in chrome op je laptop had meteen op je nieuwe apparaat ook precies zo staan.
                  Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Oke dank je voor info,maar het was voor een nieuwe Google account,de usb stick had ik nog liggen van enkele jaren oud dus ik dacht inpluggen en alles inporteren maar daar loopt het vast.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X