Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweetalig forum

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tweetalig forum

Vul in deze thread in wat er nog engels is op het forum en nog vertaald moet worden. Zelf doe ik dit ook voor memo.

Liefst met URL erbij.

Thank you, *. Your registration is now complete.

You may now proceed to edit your Profile in order to fill in additional personal details about yourself, or you could modify your Options to customize your browsing experience of this site. If you would rather do these things later, you can do so by following the links around the site to your User Control Panel.

Alternatively, you can simply go back to the Forums and start posting in threads.
    Overige Informatie
    BiographyA few details about yourself

LocationWhere you live
    Last edited by Eagle Creek; 14-09-04, 15:35.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

De bevestiging na activatie bij registratie schijnt ook engels te zijn. Heeft iemand nog link met mail zodat ik dat kan nalopen? (anders maak ik wel een test-accountje aan ofzo)

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Admin
        De bevestiging na activatie bij registratie schijnt ook engels te zijn. Heeft iemand nog link met mail zodat ik dat kan nalopen? (anders maak ik wel een test-accountje aan ofzo)
        De mail zelf klopt ook niet helemaal, stukje uit de mail:

Let op - je moet deze laatste stap doorlopen om je aanmelding te voltooien. Hiervoor dien je slechts een keer op de link hieronder te klikken.

Om de aanmelding te voltooien, klik dan op de volgende link:

<a href="http://www.nucia.eu/forum/register.php?a=act&u=265&i=92****64">Of klik op deze link, als de bovenste niet werkt.</a>
        Komt hier niet helemaal goed uit de verf, maar bij de tweede link wordt het wordt 'Of' ook in de link betrokken en die kan die niet vinden

p.s. activatienummer aangepast tegen eventueel misbruik
        p.s.2 Als het nog gewenst is, ik heb de mail dus nog.
        Last edited by maestro12; 25-11-04, 10:02.

Comment

Ga ik ook naar kijken.

Als jij de mail naar mij door zou willen sturen, graag. (admin @ antiheleverhaal.nl)

Comment

Dit krijg je als je iets verandert in je CP:

Ook nog even vertalen dus...

Comment

De helft van de FAQ Algemeen Forumgebruik is nog niet vertaald.

Vanaf Wat zijn privé-berichten?

Comment

Er is een nieuw taalpakket uit, eerst die maar eens installeren.

Comment

Dus voor de fouten in het nieuwe forum gaan we verder in een topic van februari 2005....beetje vreemd maar goed ik zal het hier plaatsen.

Beste puppie,

Eagle Creek heeft zojuist gereageerd op een een onderwerp waar je zich voor heeft aangemeld met de titel - Reacties Op Update - in het Feedback forum van Nucia / ASO forums.
                  Eagle creek heeft zojuist gereageerd op een onderwerp waar jij je voor aangemeld hebt met de titel-

Dit onderwerp kun je vinden op:

Het post dat zojuist is geplaatst:
                  Het bericht wat zojuist is geplaatst:

Comment

In het Gebruikerscontrolepaneel bij de verjaardag: http://nucia.eu/forum/profile.php?do=editprofile

De keuze's bij Privacy zijn daar nog Engels.

Op dezelfde pagina onder "Directe Berichten":
                    Skype Name : Name is nog Engels (naam).
                    AIM Screen Naam : Screen is nog engels (scherm)

Comment

Ik voerder twee keer achter elkaar een zoekopdracht in. Iets te snel en toen kreeg ik de volgende melding:

Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht voordat je eenn nieuwe zoekopdracht uitvoert. Je moet 3 seconden wachten voordat je een nieuwe zoekopdracht mag uitvoeren.

eenn klopt niet (een).

Misschien is het ook een idee om die tweede zin iets te veranderen:

Dit forum vereist dat je 10 seconden wacht voordat je een nieuwe zoekopdracht uitvoert. Je moet nog 3 seconden wachten voordat je een nieuwe zoekopdracht mag uitvoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puppie
                        Dus voor de fouten in het nieuwe forum gaan we verder in een topic van februari 2005....beetje vreemd maar goed ik zal het hier plaatsen.
                        [/COLOR]
                        Mja, kan ik meteen die oude fouten eruit halen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek
                          Mja, kan ik meteen die oude fouten eruit halen .
                          Nee ik bedoelde dat we in een topic van bijna een jaar geleden verder gaan.
                          dat is voor mij niet overzichtelijk, maar voor jou wel begrijp ik.
                          Dus gewoon door gaan zo.

En het gaat trouwens over een mail die ik ontvang en niet goed is.

Comment

taalvoutje

Kijk hier eens:

Als titel staat hier 'enkele bericht bekijken'
                            Moet waarschijnlijk 'een bericht bekijken' zijn of zoiets.
                            Last edited by elfra; 06-01-06, 00:14. Reden: verkeerde URL doorgegeven
                            If you can't laugh at life, it ain't worth living!

Comment

Ik heb nog eens opnieuw ingelogd, en werd begroet met 'Goedenmorgen elfra'.
                              Volgens mij moet het 'Goedemorgen' zijn ipv 'Goedenmorgen'.
                              If you can't laugh at life, it ain't worth living!

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎