Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hijackthis

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hijackthis

Ik heb een poosje moeten kijken voor ik eindelijk vond waar je de hijackthis logjes neer kunt zetten.. Zou daar niet een opvallender icoon voor gezet kunnen worden of gewoon iets duidelijker worden..

En ik zou Hijackthis aan elkaar schrijven en niet uitelkaar (zoals nu het geval is)

//
    Trouwens Toen ik op de confirmatie link (via email) klikte kreeg ik een stuk engelse tekst voorgeschotelt..

////
    Damn, had net een grote stuk tekst geschreven, toen op Voorbeeld gedrukt en daarna kwam er een venster dat ik niet was ingelogt.

Ik gaf gebruikersnaam & wachtwoord op en voila toen kwam deze melding:

Oh ja nog iets, toen ik me wou aanmelden stond er een optie om een iemand op te geven (referer) maar waarom is er geen mogelijkheid om een site te kiezen? (ik zag het namelijk bij helpmij.nl staan in een handtekening)

HijackThis is aan elkaar geplakt .

Wat betreft opvallendheid, ik ga kijken of ik daar wat aan kan doen.

Wat betreft lapje engelse tekst; klopt moet ik nog even naar kijken.

Het "no forum specified" berich tis niet zo interessant. Dan ziet het forum een fout forumnummer. Is niet zo erg.

Refereer; voer je een gebruikersnaam in van een persoon. Ik denk dat ik de optie maar uitzet want het veroorzaakt nogal veel verwarring heb ik gemerkt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X