Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein verzoekje...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Klein verzoekje...

Waarom deze site?
    J-P IT en H[email protected] zijn dus de beheerders van deze site. Maar hoe zijn zij (wij dus :-)) nu tot deze site gekomen?

Het begon allemaal met een topic op www.helpmij.nl om de spyware te bestrijden. Spyware werd een steeds groter wordend probleem en op helpmij.nl wilden een aantal mensen hier wat tegen gaan doen. Zij lieten mensen HijackThis logs plaatsen in het "Helpmij Tegen SpywareOffensief-Topic" na topic volgende en de een na de andere computer gebruiker verliet vrolijk het forum weer. Maar na een tijd kregen de personen die de computers nakeken het steeds drukker en steeds minder tijd om na te kijken. Terwijl er wel steeds meer logs verschenen. Aanvankelijk was het niet de bedoeling om hier zo lang mee door te gaan maar omdat het zo populair was kwamen er toch nieuwe topics. De topics zijn overgenomen door andere personen en werden vaak afgewisseld. De spyware werd steeds meer en agressiever. Toen opeens in zo'n topic [email protected] verscheen om ook logs na te kijken heeft J-P IT contact opgenomen met [email protected] om te vragen wat hij zou vinden van een project als ASO. Hij liep al een tijdje met dit idee in gedachten maar het is nogal groot om alleen op te zetten. Samen zijn ze toen begonnen en dit is het resultaat.
    =============================================

Dit staat op jullie site, echter als je op Hans klikt. Komt er mijn profiel te voorschijn. Ik vind dat wel aardig en leuk maar ik ben geen admin of beheerder. Ik weet niet of dat ook bij jullie zo is maar bij mij in ieder geval wel.

Haha, foute ID inderdaad.

Ga ik aanpassen

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X