Als dit je eerste bezoek is, raadpleeg de veelgestelde vragen via bovenstaande link. Mogelijk moet je je registeren voordat je berichten kunt plaatsen: klik op registreren hierboven om verder te gaan. Om de berichten te bekijken, selecteer hieronder het forum dat je wilt bezoeken.
Heel lang heb ik het niet meer nodig gehad en intussen is het waarschijnlijk veranderd, maar ik weet niet meer hoe ik een opgelost topic als zodanig kan markeren.
Dank.
Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Wat je benoemt is correct; het is alleen zichtbaar bij het plaatsen van een nieuw bericht.
Omdat het mogelijk een browser-gerelateerde issue is, heb ik er een bugreport van gemaakt.
Verwacht echter voor 15 augustus geen reactie.
Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
We krijgen dit probleem momenteel niet gerepliceerd, ook niet met IE10.
Kun je mij de status vertellen?
Inmiddels had ik IE 10 uitgeschakeld en andere browsers in gebruik. Speciaal voor deze vraag heb ik IE 10 nog weer opgestart en het blijkt niet mogelijk (indien ik dat zou willen) dit topic op opgelost te zetten. D.w.z. ......nergens is een button zichtbaar waarop ik zou kunnen klikken. Wat mij betreft stel ik IE 10 weer buiten gebruik, met dankzegging voor de moeite.
Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!
Zou je het vervelend vinden om IE10 eens te resetten naar de 'fabrieksinstellingen'?
Desalniettemin werken we aan een algemene IE10-oplossing omdat er meerdere problemen zijn geconstateert.
Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -
"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
Zou je het vervelend vinden om IE10 eens te resetten naar de 'fabrieksinstellingen'?
Desalniettemin werken we aan een algemene IE10-oplossing omdat er meerdere problemen zijn geconstateert.
Zojuist, op verzoek, IE 10 ingesteld met de standaardwaarden. Ook hierna kan ik (ingelogd) geen mogelijkheid bespeuren het topic als opgelost te markeren.
Comment