Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Android

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Android

ja daar is ze weer, hoop dat jullie me niet een lastpak gaan vinden met mijn opmerkingen

Ik mis hier eigenlijk een onderdeel voor android
    ook wel voor smartphones/tablets
    Het zijn toch kleine computertjes eigenlijk en je gaat er ook mee online, maar ze hebben toch wel een andere werking en weer andere specifieke kwetsbaarheden, updaten gaat ook anders, apps zijn soms continue aan het updaten.

Nou eigenlijk valt er best veel te vragen, meedelen etc op dit gebied maar een eigen onderdeel hiervoor is er niet. En eigenlijk ook niet echt een algemeen onderdeel waar je dan deze zaken in kwijt zou kunnen.

Of is voor dit specifieke terrein geen know-how in huis?
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Je hebt al een meeloper 'Typetje'. De mobiele markt neemt toe! Daar mag ook een forum voor zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theo2602 Bekijk Berichten
      Je hebt al een meeloper 'Typetje'. De mobiele markt neemt toe! Daar mag ook een forum voor zijn!
      Fijn, hopelijk volgen er meer en gaat men overstag, een nieuw forumondereel aanleggen, dat is in ieder geval iets wat wel mogelijk moet zijn. Toch EC?
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Je hebt volledig gelijk Typetje. Het aanmaken van een nieuwe forumindeling is een punt dat momenteel op de agenda staat en actief wordt besproken.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
          Je hebt volledig gelijk Typetje. Het aanmaken van een nieuwe forumindeling is een punt dat momenteel op de agenda staat en actief wordt besproken.
          Ik ben benieuwd
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Bravo

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X