Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bizar securityforum?

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bizar securityforum?

De oneerbaarheid op het hoogste niveau en ik kan hier echt niet mee lachen, en wil opheldering en de IP-logs inzien.

Wie heeft om 12:55 mijn account ongeautoriseerd gebruikt? Jij Eagle Creek #FOEI

Als PvIBér moet je toch op zijn minst op de hoogte zijn van het CBP artikel 273d Strafrecht dat het wederrechtelijk kennisnemen van privécommunicatie van gebruikers van je systeem verbiedt
    Een lezer wees me op een paar interessante discussies bij het phpBB-forum over het lezen van privéberichten van forumgebruikers. Een beheerder had een modificatie geïnstalleerd door hij alle pb’s van gebruikers kon lezen, en vroeg zich af of dat wel legaal zou zijn. Iemand anders legde de vraag voor aan het College Bescherming Persoonsgegevens, en …

>_SSH insane to the core - security through obscurity 'a shameless mess.

In geval van vermoedelijk misbruik zijn de beheerders is een select gedeelte van de beheerders in staat PB's in te zien indien dit noodzakelijk wordt geacht. Het is juist dat ik een controle heb uitgevoerd op jouw "sent items".

Ik heb overigens wel zojuist opgemerkt dat de waarschuwing die bij de privéberichten altijd aanwezig was, momenteel niet zichtbaar is. Dat is echter niet de bedoeling en ook voorheen niet zo geweest. Het is waar dat zonder enige waarschuwing de indicatie "privébericht" impliceert dat de berichten ook echt privé zijn. De waarschuwing zal dus ook zo snel mogelijk worden hersteld.
    Last edited by Eagle Creek; 09-09-13, 16:03.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

In hart en nieren fungeer ik als een beveiliger en jij gaat mij in persoon niet wijsmaken dat jij als [particulier] persoon uitzondering op regel hebt om PB’s [Private messages] in te zien /#

De controle op mijn “Sent items” is niet juridisch correct. En wijs je direct op mijn wedervraag om de IP-logs, deze mag je binnen nu en 24u sturen per mail of PM.
      In het kader van privacy en netneutraliteit heb ik hier ten volste recht op, ik beroep mij dan ook als gebruiker van Nucia op mijn gebruikersrecht op inzage in persoonsgegevens. Als Nucia gelijkwaardige NSA praktijken hanteert in eigen beheer en uitvoering wil ik dit graag op voorhand lezen in de Nucia policy. #CHK

Niet ter sprake niet conform! Mogelijkerwijs onderschat je toch het exploiteren van een forum! En de ongeautoriseerde toegang blijft niet zonder slag of stoot. En het verwijderen [censureren] van de afbeelding getuigt van een ongehoorde ingreep op mijn account.

Ik kan altijd nog bij CloudVPS de nodige gegevens opvragen. Als je dit traject wilt gaan volgen My Pleasure. Gaat veel paperwerk geven en zal ook inzage geven in diensten van deze stichting die toch ineens een winstoogmerk blijkt te hebben maar zich als arme sloeber online profileert op het internet.

Je had toch ook naar MIJ in persoon een [Private message] kunnen sturen voor informatie. RFC weet je wel. Laten we het nu niet moeilijker maken dan het is? Waar wil je naartoe, overeenstemming met mijn visie of gan je weer via een control panel mijn account een check geven!

Ik doe hier op Nucia niets fout, bewandel geheel de weg zoals Mozes dit ook zou doen. Alleen voelt Nucia zich boven ons God verheven en staat de NSA verdichting op de eerste troon.

Ik heb geen kwaad. Al wil ik wel recht voor recht krijgen en de kans op?
      >_SSH insane to the core - security through obscurity 'a shameless mess.

Comment

Wij behandelen jouw verzoek als een verzoek om inzage van persoonsgegevens op grond van artikel 35 van de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Wij hebben op grond van die wet vier weken de tijd om aan dit verzoek te voldoen, niet de door jou genoemde 24 uur.

Voordat wij aan een dergelijk verzoek voldoen, zijn wij op grond van artikel 37 lid 2 Wbp verplicht je identiteit op deugdelijke wijze vast te stellen. Wij kunnen je niet zomaar inzage geven in persoonsgegevens, omdat die ook van anderen kunnen zijn. Daarom vraag ik je om aan ons aan te tonen wie jij bent, zodat wij daarbij de juiste persoonsgegevens kunnen zoeken. Om de gegevens te kunnen verstrekken waarom jij hebt gevraagd hebben wij een kopie van een geldig identiteitsbewijs nodig en bewijs dat het ip-adres waar jij informatie van wilt hebben aan jou toebehoort.

Tevens brengen wij, vanwege de administratieve impact van een dergelijk verzoek, kosten in rekening voor het voldoen aan je verzoek. Deze stellen wij vast op het wettelijk maximaal toegestane bedrag van €5,-- of, indien de mededeling meer dan honderd pagina's omvat, €22,50.

Met betrekking tot je opmerking over een verwijderde afbeelding wil ik aangeven geen afbeelding gezien te hebben. Jouw bericht is door mij niet bewerkt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NX_Posure_>_SSH
          ... ik kan hier echt niet mee lachen ...
          [img] https://cdn.anonfiles.com/1378737797687.png[/img]
          Oorspronkelijk geplaatst door NX_Posure_>_SSH
          ... En het verwijderen [censureren] van de afbeelding getuigt van een ongehoorde ingreep op mijn account. ...
          Die afbeelding staat nog gewoon in je eerste reactie,
          maar wordt door anonfiles.com niet goed weergegeven:

(Ik kan die afbeelding niet zien of downloaden in ieder geval.)

Comment

Er zijn wel meer van die afbeeldingen die niet goed worden weergegeven. Ik heb dat bijvoorbeeld gemerkt op de blogpagina, de schermafbeeldingen zijn daar, althans voor mij niet zichtbaar.
            Ook bij de reacties op de blogs
            Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Egeltje
              Die afbeelding staat nog gewoon in je eerste reactie,
              maar wordt door anonfiles.com niet goed weergegeven:

(Ik kan die afbeelding niet zien of downloaden in ieder geval.)
              Komt door ABP.

Ben jij een Knights and Merchants fan? Bezoek dan de Engelstalige fansite met een actieve community en unieke informatie over de Remake van Knights and Merchants!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje
                Er zijn wel meer van die afbeeldingen die niet goed worden weergegeven. Ik heb dat bijvoorbeeld gemerkt op de blogpagina, de schermafbeeldingen zijn daar, althans voor mij niet zichtbaar.
                Ook bij de reacties op de blogs
                Er is een beperkt aantal specifieke blogs waar afbeeldingen niet goed zijn geïmporteerd.
                Als je dit tegenkomt, hier graag even een apart feedbacktopic voor openen, dan kunnen wij ernaar kijken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek
                  Er is een beperkt aantal specifieke blogs waar afbeeldingen niet goed zijn geïmporteerd.
                  Als je dit tegenkomt, hier graag even een apart feedbacktopic voor openen, dan kunnen wij ernaar kijken .
                  Doe ik morgen, als als ik weer met de laptop werk
                  Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎