Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Downloads

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Downloads

In het forumonderdeel "Website" is de inhoud van het onderwerp "Downloads" ietwat gedateerd.

Met name Ad-aware, Spybot Search & Destroy en Hijack This zijn een paar jaar verder; de links naar de downloadplaatsen zijn overigens wel actueel.

A-Squared Anti-Malware heeft meen ik een naamswijziging ondergaan en de link naar Emsisoft leidt in mijn geval naar 404.
    Overigens vraag ik mij af of er recent nog veel belangstelling voor deze uithoek in het forum was.

Een kniesoor die erop let, maar toch, als er weer eens tijd over is.......
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Volgens mij is dat onderdeel een beetje een vergeten hoekje
    er moet eens gestoft worden, denk ik zo
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Bedankt voor je melding.

Het forumonderdeel website was bestemd als technische oplossing om forumcontent op de website te plaatsen. Omdat die specifieke uitwerking niet meer gerealiseerd zal gaan worden, zijn ook de secties binnen dat tabblad niet meer bijgewerkt. Het aanbieden van downloads is anno 2013 niet meer nodig voor een site als Nucia, anders dan eventuele zelfontwikkelde tooling.

Bij de forumherindeling (zie ander feedbacktopic "Android") zullen ook hier aanpassingen worden gedaan.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Working...
      X