Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nucia organisatie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nucia organisatie

Wat betekent in de organisatie van Nucia eigenlijk voor een aantal mensen de functie "adviseur laag" ? Het lijkt de betekenen dat er ook "adviseurs hoog" bestaan. Wat houdt het in?

Voorts is er een aantal sectiehoofden. Het zal wel ergens staan, maar over welke secties gaat het dan?
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Aangezien niemand je vraag beantwoord, zal ik antwoord geven op het deel waarop ik dat kan:

Ik ben sectiehoofd pc-problemen algemeen. Dat komt doordat ik Administrator ben op PCHelper en PCHelper overgenomen is door Nucia. Ik ben dus verantwoordelijk voor die sectie en doe mee achter de schermen.

Ben jij een Knights and Merchants fan? Bezoek dan de Engelstalige fansite met een actieve community en unieke informatie over de Remake van Knights and Merchants!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door atwee Bekijk Berichten
      Wat betekent in de organisatie van Nucia eigenlijk voor een aantal mensen de functie "adviseur laag" ? Het lijkt de betekenen dat er ook "adviseurs hoog" bestaan. Wat houdt het in?
      Adviseur hoog en laag zijn personen die mee kunnen lezen in de crewsecties. Het zijn echter geen crewleden in de zin van moderators, admins, etc. Hun taak is dus wat vrijblijvender.

Een adviseur laag kan meelezen achter de schermen, een adviseur hoog kan meelezen in de admin-secties.

Voorts is er een aantal sectiehoofden. Het zal wel ergens staan, maar over welke secties gaat het dan?
      Dat staat (in de meeste gevallen) onder hun naam erbij verteld. Het gaat niet om forumsecties maar om onderwerpen, zoals consumentenbeveiliging, pc-problemen algemeen, etc.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

O.k........beiden bedankt. Vraag als opgelost gemarkeerd (in Firefox wel te verstaan).
        Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Working...
        X