Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hackpogingen Nucia-account

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hackpogingen Nucia-account

De laatste tijd krijg is steeds keurig van Nucia berichten dat er vijf mislukte pogingen zijn gedaan om op mijn Nucia-account in te loggen. De IP-nummers die jullie in de mails zetten blijken, na googelen, Oekraïense adressen te zijn die op zwarte lijsten staan i.v.m spamming. Ik neem aan dat ze achter een wachtwoord en een geldig e-mailadres aan zijn.
    Inmiddels heb ik vier van die berichten ontvangen, er zijn dus 20 pogingen gedaan.
    Mijn wachtwoord is vrij sterk, dus als ze vijf pogingen per keer hebben zijn ze nog wel even bezig. Ook heb ik het e-mailadres van dit account al gewijzigd in een adres dat ik in geval van hacking makkelijk kan opheffen, maar mijn vraag is eigenlijk: kunnen jullie die hackpogingen niet voorkomen door die (beruchte) IP-adressen gewoon te blokken? Dan bescherm je iedereen tegelijk. Of is dat een rare vraag?

Ben benieuwd,
    Ella

Beste Ella,

Zie http://www.nucia.eu/forum/threads/72...chten?p=698045.
    We werken de IP-blokkades maar deze zijn maar beperkt effectief; er zijn immers miljoenen IP's te gebruiken.

Mocht je de berichten blijven ontvangen, horen wij dit graag.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Helemaal duidelijk! Dankjewel.
      Ella

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X