Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom niet geplaatst

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom niet geplaatst

Ik stelde hier een vraag over mijn smartphone. Die kwam niet in de nieuwe onderwerpen.
    Hoe komt dat?

Ja ik heb ook gemerkt dat het nogal selectief is wat in nieuwe onderwerpen verschijnt en wat niet.

Hopelijk heb je wel geduld, waarschijnlijk moet ook jij wachten op antwoord van EC
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Het is mij al vaker opgevallen dat nieuwe onderwerpen niet meteen verschijnen in de rubriek "nieuwe onderwerpen" maar pas na -in denk ongeveer- 24 uur.

Comment

Zo te zien is dat niet het enige wat traag is hier, hopelijk krijgen we nog antwoord op onze topics hier in feedback

en als meerdere mensen dat is opgevallen, zet het erbij, hopelijk sneller actie om eens goed naar het functioneren van het forum
        te kijken.

Vraag me af of het forum wel erg up to date is.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Vragen worden niet tegengehouden. Gaat het soms om http://www.nucia.eu/forum/threads/72...439#post704439 ?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Zoals ik nu kan zien is er een vertraging van ongeveer 4 uur voor nieuwe forumberichten. Wellicht is dat zo ingesteld dat het zich om de zoveel tijd ververst
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Geen probleem dat een onderwerp, om de een of andere reden, (in dit geval waarschijnlijk omdat het over een mobieltje gaat) niet wordt geplaatst. Maar men zou dan toch de 'aanbieder' daar van moeten verwittigen. Weet die ineens dat zulke onderwerpen niet gewenst zijn.
              Ik vind het wel spijtig dat er geen forum voor mobiel bestaat, ik ben bijna zeker dat 80% van de leden zoiets heeft.
              Last edited by theo2602; 02-02-15, 06:30.

Comment

Ik heb geen probleem met het forum op mijn samsung galaxy tab 2 ( een tablet, maar ook een foon tegelijkt)

En over je problemen met mobieltjes oftewel android, ik zou niet weten waarom je die hier niet kan stellen

Misschien kan je in een nieuw topic vragen om een sectie over mobiele apparaten.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

Er zit inderdaad een vertraging in. Dat komt omdat de website en het forum andere software gebruiken. De website leest het forum uit.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                    Er zit inderdaad een vertraging in. Dat komt omdat de website en het forum andere software gebruiken. De website leest het forum uit.
                    Ik dacht het al, want als je later kijkt dan staan ze er wel bij en ik denk niet dat de website selectief is in de berichten en dat er posts zijn die ongewenst zijn? Toch EC? Je kan hooguit in het verkeerde onderdeel iets zetten, dan word het verplaatst of je gevraagd het elders te plaatsen.
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Klopt, daar zit geen 'gewenstfilter' op .

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X