Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Handleiding voor een schone pc bijwerken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Handleiding voor een schone pc bijwerken

Zie vaak dat Emphyrio na afloop van een opruimsessie linkt naar de pagina Handleiding voor een schone pc
    van EC

deze dus http://www.nucia.eu/forum/threads/34...-een-schone-pc

deze is voor het laatst bijgewerkt in 2011, misschien handig dat het weer eens doorgelezen word en aangepast aan 2015

4 jaar in de Digiwereld is heel veel veranderingen

En alles up to date houden hebben we op Nucia toch hoog in het vaandel staan dacht ik zo

Oh en die oude waarschuwingen kunnen gewoon toch wel eens weg ze dateren van 2010 en zet gewoon een slotje erop zodat er niet in gereageerd kan worden door leden
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Die handleiding is, zelfs na 2011, nog steeds up-to-date.
    Het gaat immers niet over virusbestrijding, maar wel opruiming van overbodige bestanden enz...

De infolinks dewelke we doorgeven worden steeds nagezien. Zeker diegenen die ik als ref opgeef.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Ja maar de plaatjes zijn niet meer zichtbaar en tekstueel kan er wel aan gesleuteld worden ( denk aan de oude windows versies nog steeds benoemd )

En er zijn wellicht nog tools bijgekomen die ook onmisbaar zijn.

En dan onderwerp je het dus nog even aan een kritische blik om vervolgens bovenaan te zetten bijgewerkt tot .....2015 dat staat een stuk beter. m.i.
      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik heb geen weet van "onmisbare" tools die zou zijn bijgekomen;
        En dan onderwerp je het dus nog even aan een blik om vervolgens bovenaan te zetten bijgewerkt tot .....2015 dat staat een stuk beter. m.i.
        Dat is voor EC.
        Trouwens:
        Laatst gewijzigd door Eagle Creek; 01-06-14 om 15:28.

Comment

ja maar boven in staat wat anders, dan moet ie dat ook bijwerken of weg halen

en al die vierkantjes waar afbeeldingen stonden en nu niet meer is een raar gezicht

Ik zeg niet dat het zo is dat er tools zijn bijgekomen, ik zeg het alleen maar in geval dat

En die warnings eronder van verplaatste onderwerpen van 2010 en terug is een raar gezicht kan m.i. verwijderd en gewoon de slot erop als die er al niet op zit.
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

En ja natuurlijk is dat EC die dat moet doen ( ik kan hem hier heel horen zuchten )

jullie kennen me toch inmiddels wel.

Zo'n pagina waar je naar verwijst moet er gewoon gelikt uitzien.
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
              en al die vierkantjes waar afbeeldingen stonden en nu niet meer is een raar gezicht
              Dat zie ik dus niet
              Ik zie ook geen plaatjes.

En die warnings eronder van verplaatste onderwerpen van 2010 en terug is een raar gezicht kan m.i. verwijderd en gewoon de slot erop als die er al niet op zit.
              Ik kan even niet volgen...

Comment

Die warnings staan in het tweede bericht

van 2010, ik zie dat tenminste wel

er zijn geen plaatjes, alleen die vierkantjes dat er ooit een plaatje heeft gestaan van een url die nu niet meer werkt blijkbaar

moet ik er een screenshot van maken??

edit

Click image for larger version

Name:	terug naar boven.JPG
Views:	1
Size:	10,1 KB
ID:	1068244

Name:	tweede bericht.JPG
Size:	43,8 KB
ID:	1068245

ik heb er een stukje uitgeknipt

dan zie je in ieder geval hoe ik het zie
                Last edited by typetje; 30-04-15, 13:39.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

Waarschijnlijk een instelling in je browser:

Name:	Naamloos.png
Size:	22,6 KB
ID:	1068246

Comment

en dat tweede bericht is ook door mijn browser ?
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Emphyrio Bekijk Berichten
                      Waarschijnlijk een instelling in je browser:

[ATTACH=CONFIG]13733[/ATTACH]

dan ben ik eigenlijk wel benieuwd of ik dan de enige ben die dat zo ziet,

ik bekijk hem in chrome die up to date is

Name:	chrome bijgewerkt.JPG
Size:	14,3 KB
ID:	1068247

ik ga het testen in firefox

Update, in firefox inderdaad zoals de afbeelding van jou

IE heb ik niet getest geen zin, ben niet zo dol op om IE te openen als het niet echt strikt noodzakelijk is
                      ik weet immers al genoeg
                      Last edited by typetje; 30-04-15, 14:03.
                      Liefs Typetje

read my blog

Comment

Goed idee. De handleiding kan inderdaad binnenkort wel eens een bezembeurtje gebruiken.
                        Echter is wat Emphyrio zegt ook waar; veel van wat er staat is nog correct.

Tot slot zijn de pc's anno 2015 veel minder traag dan tien jaar geleden en als ze traag zijn ligt de oorzaak vaak ergens anders. Met name tekortschieten op het gebied van hardware komt niet vaak meer voor.

De afbeelding met het uitroepteken is geen missende; dat is een "modbreak".
                        De ontbrekende afbeeldingen in IE vs. het kruisje in Chrome en Firefox is inderdaad een volledig missende afbeelding, waarbij de browser deze op een andere manier aan de gebruiker toont.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                          Goed idee. De handleiding kan inderdaad binnenkort wel eens een bezembeurtje gebruiken.
                          Echter is wat Emphyrio zegt ook waar; veel van wat er staat is nog correct.

Tot slot zijn de pc's anno 2015 veel minder traag dan tien jaar geleden en als ze traag zijn ligt de oorzaak vaak ergens anders. Met name tekortschieten op het gebied van hardware komt niet vaak meer voor.

De afbeelding met het uitroepteken is geen missende; dat is een "modbreak".
                          De ontbrekende afbeeldingen in IE vs. het kruisje in Chrome en Firefox is inderdaad een volledig missende afbeelding, waarbij de browser deze op een andere manier aan de gebruiker toont.
                          Ik ben benieuwd naar de geschoonde versie van de pagina
                          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik ben benieuwd naar de geschoonde versie van de pagina
                            Ga hier maar kijken!
                            Ellen

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing." George Bernard Shaw.

Comment

Gezien, ziet er een stuk beter uit zo.
                              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X