Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reacties kijzers43

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reacties kijzers43

Beste Kijzers43,

U bent al geruime tijd lid van ons forum en dient al geruime tijd hulpverzoeken in. Al die tijd hebben mensen zich vrijwillig, belangeloos en met goede moed ingezet om uw problemen op te lossen. Ondanks dat de communicatie soms stroef verloopt probeert men altijd de draad weer op te pakken en zo goed mogelijk te helpen.

In het verleden is al meermaals aangegeven dat het verwijderen van berichten en profielinformatie een forum, dat eveneens fungeert als kennisdatabase, verminkt en om die reden meer dan onwenselijk is. Er is ook al meermaals verzocht, zowel vanuit leden als beheerders, om dit niet te doen en verwijderde berichten zijn hersteld. Toch worden ook telkens opnieuw berichten verwijderd.

Inmiddels is de indruk ontstaan bij de helpende personen op het forum dat u de geboden hulp en adviezen dan wel moedwillig weigert of vanwege de complexiteit van het probleem simpelweg onvoldoende kunt begrijpen en uitvoeren. Daar komt bij dat de persoonlijke verhoudingen inmiddels zijn verslechterd door de minder beleefde vorm van communiceren.

Ik vrees echter dat de genoemde problemen niet snel zullen veranderen en daarbij zijn velen van mening dat zij geen hulp meer willen bieden. Vele pogingen ten spijt denk ik dat het punt is aangebroken om te concluderen dat Nucia, of een internetforum in zijn algemeenheid, niet de beste plek is om u van de benodigde computerhulp te voorzien. Het is wellicht beter hulp te zoeken in de vorm van TeamViewer-ondersteuning op afstand of fysieke aanwezigheid van een computerbedrijf of een firma als Student aan Huis.

Om die reden wil ik dan ook eenmalig en met klem verzoeken serieus te overwegen of u verder wilt gaan Nucia te gebruiken voor uw hulpbehoefte of het hoofdstuk na een aantal jaren af te sluiten.

Tot slot lijkt het mij vanuit de ethiek gesproken terecht dat u Giant gemeende excuses aanbiedt daar ik een niet te versmaden beschuldiging in dit topic heb aangetroffen. Maar dat is uiteindelijk aan uzelf.
    Last edited by dorado; 21-08-15, 14:19.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
Working...
X