Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reactie kijzers43 op Giant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reactie kijzers43 op Giant

Er is bijvoorbeeld deze week ook een update van Firefox geweest, die wat is aangepast Windows 10.
    Er zullen naast de updates van Windows 10 nog wel meer updates volgen van andere software, waaronder drivers.
    Dus laat Windows 10 gewoon een tijdje draaien, en beslis dan of het sneller of langzamer is. Het kan zijn dat het opstarten iets langer duurt, maar als alles draait je wel veel sneller kunt werken.

Keizers43 gaf aan (hij heeft natuurlijk weer zijn post gewijzigd en een deel verwijderd) dat hij meteen terug is gegaan naar Windows 7 wat in mijn ogen dom is. Probeer het gewoon een paar weken.
    Je hebt een week of 4 om te beslissen of je terug wil naar Win 7 of Win 8.1.

ps.
    Ik ga vanaf nu NIET meer reageren op posten van Keizers43. Ik heb al vaker aangegeven dat ik het verwijderen of wijzigen van posten nadat er is gereageerd ONWENSELIJK vind!
    Last edited by dorado; 21-08-15, 12:35. Reden: typfout

Oorspronkelijk geplaatst door kijzers43
    het is netjes dat je je collega verdedigd, maar ik laat mij toch echt niet op zo manier te kijk zetten
    en wat u zegt over de hulp of advies die ik dan niet meer hoeft te verwachten moeten ze dan maar doen
    in ieder geval wil ik u bedanken voor u hulp
    en nogmaals verwijder mij dan helemaal uit nucia, heb zelf dit al een paar keer geprobeerd
    door op de regels te klikken betreffende geheel uitschrijven en verwijderen, maar dat werkt niet bij nucia
    hopelijk kan u dit voor mij doen , is nucia van een lastpost af
    mvg
    Weet je wat me nou nog het meeste stoort is dat je niet gewoon sorry kan zeggen en probeert gewoon je normaal
    te gedragen zoals een ieder. Je zegt in feite, tussen de lijnen, ik profileer me gewoon als een lastpost en als jullie dat
    niet zint verwijder me maar. Kijk en dat vind ik nou dom. Want je kan je ook heus wel binnen de lijntjes blijven.

En verder wil ik het er niet meer over hebben, je kan een verzoek indienen bij de Admin als je verwijdert wilt worden.
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

...
      Last edited by ; 20-08-15, 17:45.

Comment

He' GIANT,

ik heb ook liever dat jij je ook niet bemoei met mij , heb ik jou dit al niet eerder medegedeeld
        en nog wat ik maak zelf wel uit of ik mijn berichten aanpas en verwijderd heb ook niets over Windows 10
        leer jij eerst maar eens mijn naam leren schrijven OVER DOM GESPROKEN!!!!

groetjes
        KIJZERS43
        Last edited by dorado; 21-08-15, 19:39.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Een korte toelichting: Ik probeer via deze site mensen te helpen met computerproblemen, dus ook Kijzers43. Ik heb hem er diverse keren op aangesproken dat hij regelmatig zijn vragen wijzigt of verwijderd, zodat het hele verband uit het topic verdwijnt, en anderen er ook niets meer aan hebben.
          Meestal wordt ik dan door hem grof beledigd, ook beledigd en schoffeert hij ander helpers. Dit vind ik onacceptabel, en heb hem meegedeeld dat ik geen vragen van hem meer zal beantwoorden.
          Maar helaas heb ik in die reactie zijn naam per ongeluk gespeld als Keizers43 terwijl het kijzers43 moet zijn. Zie de reactie die hij gaf.
          Hij haalt ook het woord dom aan. Ik heb in die reactie gezegd dat iets naar mijn mening dom is en niet dat hij dom is. Maar goed lezen is ook een kunst.
          Ik vind het leuk als ik mensen kan helpen met hun problemen, maar als ik regelmatig wordt beledigd gaat de lol er af. Maar ik ga wel door, vrijwel iedereen op Nucia is blij dat ze worden geholpen en laten dit ook blijken.

Comment

Ik vind ook dat de Hr. Kijzers43 niet zijn al geplaatste berichten moet wijzigen en/of in zijn geheel verwijderen.
            Dit inderdaad om een overzichtelijk topic te behouden.
            Kijzers43 heb ik in het verleden ook wel eens geholpen en soms ging dat heel goed.
            Maar er waren ook wel eens problemen bij die ik van afstand niet goed kan beoordelen en vroeg hem toen om eventueel een persoon erbij te halen uit de buurt.
            Maar dat schijnt een beetje een probleem te zijn en dan houd het wel zo'n beetje op.(met hulp geven)
            En de heer is wat op leeftijd en beheerst niet alle technische vaardigheden waarom soms gevraagd wordt.

Maar ja elkaar beledigen hoort hier op dit forum niet thuis, en met elkaar bedoel ik niet Kijzers43 en Giant maar in het algemeen.
            Mocht het zover komen geef dan geen reactie meer.
            mvg, Peter

The future ain’t what it used to be.

Comment

De hele discussie begon allemaal met een bericht van Kijzers43 welke in de proces verloren is gegaan, maar nog in mijn tabblad open stond dat is deze

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kijzers43 Bekijk Berichten
              He' GIANT,

ik heb ook liever dat jij je ook niet bemoei met mij , heb ik jou dit al eerder medegedeeld
              en nog wat ik maak zelf wel uit of ik mijn berichten aanpas en verwijderd heb ok niets over Windows 10
              leer jij eerst maar eens mijn naam leren schrijven OVER DOM GESPROKEN!!!!

groetjes
              KIJZERS43
              Hierop antwoordde ik gisteravond het volgende:

Als iemand in plaats van IJ een EI kan dat ook te maken hebben met dyslexie of een andere reden waardoor men fouten maakt in de spelling, maar dat maakt iemand niet dom.

Het steeds wijzigen en aanpassen van berichten kunnen we je niet verbieden, maar haalt wel vaak de context van de thread weg en is zeker niet wenselijk.

Om je te helpen is soms heel verwarrend, omdat je elke keer met tegenstrijdige problemen komt soms tegelijkertijd.
              Hier draagt iedereen een steentje bij om een ander te helpen of te adviseren en dat gebeurd op geheel vrijwillige basis.

Een ieder die hier zijn tijd en moeite geeft zijn wij dan ook zeer erkentelijk en daar dankbaar voor.
              In mijn ogen vind ik het dan ook zeer onwenselijke en onacceptabel dat deze mensen iedere keer door jou als een hond worden afgeblaft.
              Je verspeeld op deze manier wel je credits op het forum.
              Ik weet niet wat je probleem is, maar behandel een ieder met respect, ook als iemand je naam per ongeluk fout spelt.

Verder moet je echt een beetje matigen, anders zal niemand je meer hulp of advies willen geven.

Het gebruik van een hele zin in hoofdletters, komt in dit geval over als schreeuwerig en zonder respect.

Om Giant te herhalen, geeft hij alleen een mening dat hij het dom vind als je terug gaat naar windows 7
              vanwege de snelheid kort na de overstap, vanwege eerder genoemde feiten in dit topic en dat je even geduld kan hebben.
              Dit was een algemene opmerking.

Zijn tweede opmerking over het niet meer willen geven van hulp omdat je steeds berichten wijzigt is ook een feit wat je doet
              en wat zeker irritant is.
              Hoop dat je je een beetje kan aanpassen aan de regels op het forum als je nog verzekerd wil blijven van hulp in de toekomst
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Verder is het antwoord daar weer op dat hij vind dat ik hem te kijk zet zie eerdere berichten in dit topic.

Wat je probleem ook moge zijn en welke onmacht er ook parten spelen, het geeft niemand het recht een ander
                maar in ferme taal toe te "schreeuwen" nog wel de mensen die hulp bieden. Omdat het antwoord je niet zint.

Dit geldt voor iedereen.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
                  Wat je probleem ook moge zijn en welke onmacht er ook parten spelen, het geeft niemand het recht een ander
                  maar in ferme taal toe te "schreeuwen" nog wel de mensen die hulp bieden. Omdat het antwoord je niet zint.
                  Ik heb hem er ook al eens op gewezen dat hij als zijn pc goed draait niet in de instellingen moet gaan rommelen en uit moet kijken welke software hij download. Hij had bijvoorbeeld meerdere virusscanners naast elkaar geïnstalleerd. Ik was weer de gebeten hond toen ik dit zei.

Hij mag dan wel wat ouder zijn (in denk 71) maar ik denk toch dat veel van zijn problemen veroorzaakt worden doordat hij dingen zelf veranderd en boos is als het via dit forum niet wordt opgelost.

Als vrijwilliger onderhoud in de computers een paar hoogbejaarde mensen in mijn buurt waarvan de oudste 89 is, zij hebben nooit problemen. Zij doen geen gekke dingen, en als er al iets is bellen zij mij zodat ik even via TeamViewer kan meekijken.
                  Soms moet moet ik ze vragen even een bepaalde handeling te doen, dit doen ze dan ook precies volgens mijn aanwijzingen.

Keizers doet dat niet, maar is -denk ik- ook niet bereid om gewoon letterlijk een advies op te volgen. Dan verwijderd hij gewoon zijn vraag en stelt deze na een paar dagen opnieuw.

Ik denk dat iemand als de heer Keizers gewoon iemand moet zoeken die bij hem thuis komt, hulp via een forum werkt gewoon voor hem niet. Daar heeft hij te weinig kennis voor.

Ik moet bij hem altijd denken aan te tv-programma "De Rijdende Rechter". Daar zitten vaak van die scheldende en onredelijke mensen die persee hun gelijk willen hebben.

Comment

Giant, ik hoop in ieder geval dat het je niet weerhoudt om andere mensen wel van hulp of advies te voorzien.
                    Liefs Typetje

read my blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door typetje Bekijk Berichten
                      Giant, ik hoop in ieder geval dat het je niet weerhoudt om andere mensen wel van hulp of advies te voorzien.
                      Maak je geen zorgen. Ik blijf gewoon actief op dit forum. Ik vind het ontzettend leuk om mensen te kunnen helpen met hun problemen. Vanaf volgende maand heb ik weer wat meer tijd, dan zul je me nog vaker zien.

Comment

Working...
                      X