Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slotje topic onderhoudsprogramma's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• slotje topic onderhoudsprogramma's

Waarom staat er bij het onderdeel "onderhoudsprogramma's" met het topic "beveiligingsupdate" een slotje? Ik kan mij hooguit bedenken dat het in Windows 7 thuis hoort. Is dat de reden? Dan zou het verplaatst moeten zijn.
    Ben zomaar nieuwsgierig.
    Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Beste atwee,

Hier is geen specifieke reden voor (ik heb daarom het slotje van het topic af gehaald). Hoe dan ook is het niet zo dat de reden voor zulke acties publiek bekend hoeft te zijn. Een moderator mag zelf bepalen of en waarom hij een topic sluit. Normaal gesproken wordt dit bij sluiting in het topic aangegeven, maar dit hoeft niet per se zo te zijn.

Ik hoop dat ik je vraag zo voldoende heb beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die uiteraard stellen.
    Met vriendelijke groet,
    Blackbird

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blackbird Bekijk Berichten
      Beste atwee,

Hoe dan ook is het niet zo dat de reden voor zulke acties publiek bekend hoeft te zijn. Een moderator mag zelf bepalen of en waarom hij een topic sluit. Normaal gesproken wordt dit bij sluiting in het topic aangegeven, maar dit hoeft niet per se zo te zijn.

Ik hoop dat ik je vraag zo voldoende heb beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je die uiteraard stellen.
      Dank je wel, Blackbird voor het voldoende beantwoorden van de vraag. Uiteraard ben ik het er mee eens dat een moderator zelf bepaalt of en waarom hij een topic sluit. Echter.......aangezien het een forumgereedschapje is en iedereen het slotje kan zien, zal er ook een verlangen zijn naar de reden van plaatsing ervan. Dat zou dan toch naar mijn idee in al dan niet bedekte termen aangegeven dienen te worden.Het gaat immers om een uitingsbeperking en kan dan leerzaam zijn voor de overige forumleden. In dit geval was er zelfs, naar achteraf blijkt, helemaal geen reden voor.
      Maar.....een halszaak maak ik er niet van.
      Men moet de moed hebben, te doen als ieder ander.............verschillend van de rest te zijn!

Comment

Beste atwee,

Ik begrijp je punt. Zoals ik al zei hoort er normaal gesproken een reden opgegeven te worden in het topic door de moderator die het topic sluit, maar dit hoeft niet per se (indien er bijzondere omstandigheden zijn, waardoor de reden niet publiek zichtbaar hoeft te zijn).

In dit geval was het inderdaad een 'foutje'. Zo zie je, ook wij zijn mensen

Bedankt voor je feedback!
        Met vriendelijke groet,
        Blackbird

Comment

Working...
        X