Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Proefperiode Spy Sweeper verlopen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Proefperiode Spy Sweeper verlopen

De trial versie van spysweeper binnen hitmanpro is expired.
    Hoe krijg ik er een trial versie in?
    Uninstall en daarna en nieuwe versie downloaden werkt niet, want ik krijg steeds het logo met spysweeper is expired. Wie weet er een oplossing?
    Last edited by markloman; 12-12-04, 00:06.

In Hitman Pro zit inderdaad de trial versie van Spy Sweeper. Dit programma is namelijk zo'n goede aanvulling op Ad-Aware en Spybot dat ik heb besloten zelfs een trial versie op te nemen om een vervuilde pc schoon te maken.

Mocht je Spy Sweeper willen blijven gebruiken kun je een aantal dingen doen.
    1. Je kunt Spy Sweeper kopen.
    2. Je kunt de datum tijdelijk even terugzetten zodat Spy Sweeper weer werkt.
    Last edited by markloman; 14-12-04, 21:41.
    HitmanPro 3.6

Comment

spy sweeper

Oorspronkelijk geplaatst door markloman
      In Hitman Pro zit inderdaad de trial versie van Spy Sweeper. Dit programma is namelijk zo'n goede aanvulling op Ad-Aware en Spybot dat ik heb besloten zelfs een trial versie op te nemen om een vervuilde pc schoon te maken.

Mocht je Spy Sweeper willen blijven gebruiken kun je een aantal dingen doen.
      1. Je kunt Spy Sweeper kopen.
      2. Je kunt de datum tijdelijk even terugzetten zodat Spy Sweeper weer werkt.

Ik heb de datum teruggezet maar het werkt niet.

Heb onderaan rechts op de klok geklikt, datum teruggezet en programma gedraaid, had ik nog meer moeten doen?
      Last edited by markloman; 14-12-04, 21:41.

Comment

De nieuwe trial versie (3.5.0 build 186) van Spy Sweeper geeft je een nieuwe trial periode van 30 dagen.

Download de nieuwe Spy Sweeper hier: http://www.webroot.com/download/trial/ssfsetup.exe
        HitmanPro 3.6

Comment

ik heb ook hetzelfde probleem. Heb spy sweeper gedownload. Deze werkt goed. Kan ik hem nu ook nog in combinatie met hitman gebruiken?
          Deze blijft aangeven dat deze versie verlopen is.
          Hoenu verder?

Groeten Fons

Comment

Je moet eerst de (door Hitman Pro) geïnstalleerde versie verwijderen middels Software in het Configuratiescherm. Installeer dan de nieuwe 3.5.0.168 versie waarvan de link hierboven is weergegeven.
            HitmanPro 3.6

Comment

SpySweeper.exe loopt vast

SpySweeper.exe loopt vast. Na reboot OK. Waarom ?
              Oorspronkelijk geplaatst door markloman
              Je moet eerst de (door Hitman Pro) geïnstalleerde versie verwijderen middels Software in het Configuratiescherm. Installeer dan de nieuwe 3.5.0.168 versie waarvan de link hierboven is weergegeven.

Comment

Spysweeper is geen freeware zoals Adaware en spybot dat wel zijn.
                Wanneer de probeerversie is verlopen zul je dus het programma moeten aanschaffen.
                Last edited by Hawke; 09-01-05, 15:16.

Comment

Working...
                X