Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vacature nieuwsredacteur + Tony stopt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vacature nieuwsredacteur + Tony stopt

Beste lezer,

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat Toni is gestopt met de functie van nieuwsredacteur. Zij heeft te kennen gegeven dat ze door privé omstandigheden haar tijd anders gaat gebruiken en haar functie helaas moet neerleggen.

Wij willen Toni hartelijk bedanken voor haar inzet als "nieuwsmiep"!

Verder wil ik van de gelegenheid gebruik maken om een "vacature" te plaatsen voor de functie van nieuwsredacteur:

==========
    VACATURE NIEUWSREDACTEUR
    • Geruimere tijd lid van Nucia
    • Minimaal 18 jaar
    • Elke dag wat tijd over.
    • Een neus voor interessant nieuws.
    • Geen "afraffel-mentaliteit", zin hebben om relevante onderwerpen aan elkaar te linken en netjes af te werken.

Lijkt het je wat? Klik hier om een e-mail te sturen. Vertel wat over jezelf + kleine motivatie waarom jij als nieuwsmiep aan de slag denkt te kunnen gaan.

Voldoe je niet helemaal aan het profiel? Geen probleem, stuur een E-mail en we zien wat we kunnen doen.

Zoals alle functies hier op Nucia is de functie vrijwillig maar wordt wel van je verwacht dat je de taak serieus oppikt. Een auto van de zaak kan virtueel geregeld worden en ook een parkeerplaats op EagleHQ is geen probleem.
    Last edited by Eagle Creek; 21-05-13, 08:27.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X