Mededeling

Collapse
No announcement yet.

computer gaat zomaar uit !!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• computer gaat zomaar uit !!!

hallo! ik heb al heel lang een probleem met mijn computer! altijd als ik bijv. rustig een filmpje op youtube zit te kijken of achter msn zit gaat mijn computer zomaar opnieuw opstarten! ik heb hem opengemaakt alles schoon.... ventilator er goed op gezet.... toen deed hij het ietsvan een paar uurtjes... meestal ligt de probleem aan het begin van het opstarten... ik start hem op... hij start dan ietsvan 4 keer opnieuw op en dan doet ie het een tijdje... ook is het zo dat als ik de verwarming aan doe hij minder vaak opnieuw opstart het is echt heel erg irritant! ik heb hem op virussen gescant... niets... geformateerd... nog steeds hetzelfde... het ligt dus niet aan de software! zelf denk ik dat het iets met de AC/DC adapter is... maar het kan ook aan de ventilatie liggen... kan iemand mij a.u.b. helpen ?

Rechtsklik op Deze Computer > eigenschappen > tabblad Geavanceerd > opstart en herstelinstellingen > systeemfouten > vinkje weghalen bij computer automatisch opnieuw opstarten. Daarna krijg je wel een BSOD. Post hier dan even de volledige melding.
    amiek

Comment

T is gelukt!

ik haalde mijn comp ff weer uit elkaar... en het bleek dat min ac/dc adapter los zat... de stroom ging dus zomaar uit als hij ook maar een beetje bewoog ik heb hem weer vast gemaakt nu doe ie het al een tijdje zonder enige problemen gezien het opnieuw opstarten

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X