Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Realtekgeluidskaart koptelefoonprobleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Realtekgeluidskaart koptelefoonprobleem

Ik krijg geen geluid uit mijn koptelelefooningang aan de voorkant en geen popups zoals zou moeten.Ik krijg wel geluid uit de speakers.Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd .Er zijn ook nieuwe drivers en die heb ik gevonden op de Realtek site.Gek genoeg kon de WindowsUpdate ze niet vinden.Vond dit in mijn media-player helpfile.IK weet niet of dit er iets mee te maken heeft.En hoe het werkt???
    Set up speakers to use with Windows Media Center

You can set up your speakers so that audio plays properly when you use Windows Media Center. The speaker setup that you choose is determined by the capabilities of the audio hardware that you have installed on your computer, the number of speakers, as well as the type of connection that is used to connect your computer to your speakers or audio receiver.

On the start screen, scroll to Tasks, click settings, and then click General.

Click Windows Media Center Setup, and then click Set Up Your Speakers.

Follow the steps to set up your speakers.

LMK43

Heb je wel Media center?
    amiek

Comment

Jeetje.Snelle reactie.Ja ik heb wel Mediacenter.

Comment

Dan volg je toch gewoon de stappen die daar staan?
        amiek

Comment

Een kennis van mij had ook dit probleem,en hij volgende die stappen,en het was opgelost

Comment

Heb ik gedaan maar lukte niet.Je zou toch denken dat als je drivers opnieuw installeerd dat het weer goed zou moeten werken.Ik heb het probleem ook gegoogled maar geen oplossing kunnen vinden.Wel een heleboel mensen die met hetzelfde probleem zitten.Nog maar een keer de stappen opnieuw doen.Ik heb Dual gekozen met 5.1 speakers hopende dat `t werkt.Realtek is wel een slecht merk.Geef mij maar Creative.
            Last edited by lmk43; 28-12-07, 13:59.

Comment

Heb je toevalig ook Realtek HD Audio Manger?

Een oplossing weet ik helaas niet

Comment

Ja.Ik heb ook Realtek HD Audio Manager.Ik vind dat zo`n rot iets.Ik denk dat ik er maar een soundblaster in zet.Ik heb nl.dit probleem gegoogled en er zijn meerdere personen die dit probleem hebben

Comment

ik heb ook Realtek HD Audio Manager.,en hier werkt het zonder problemen.

Comment

Maar ik snap het trouwens niet zo goed: je speakers doen het wel, toch. je hebt alleen een probleem met je koptelefoon?
                    amiek

Comment

Hoe staan de settings.Ja.Alleen de koptelefoon doet het niet.

Comment

Heb je de instellingen in Realtek HD Audio Manager zelf, al een reset (standaardinstellingen) gegeven?

Comment

By equalizer of environment.Want die heb ik allebei al gereset.Ik vond op internet op de Realtek site de nieuwe drivers maar die hielpen dus ook niet
                          Last edited by lmk43; 28-12-07, 14:19.

Comment

Maar als alleen je koptelefoon het niet doet, en je speakers het wel doen, dan denk ik dus ook niet dat dit een driverprobleem is.
                            amiek

Comment

Mijn koptelefoon is goed.Maar de koptelefoon deed het eerst wel aan het begin.De koptelefoon zelf is niet kapot.Ik heb niets verandert verder.Er zijn meerdere mensen met dit probleem want ik heb het gegoogled en het probleem ligt aan Vista???

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X