Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn CD/DVD speler wil niet branden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn CD/DVD speler wil niet branden

Ik wilde dit weekend (voor het eerst) de documenten en afbeeldingen op de c en d schijf van mijn HP-laptop (met Windows XP) op een cd branden. Met de windows wizard kom ik niet verder dan het scherm waarin wordt medegedeeld dat er geen beschrijfbare cd in de speler zit. Ook Nero wil niet tot branden komen. Daar merk ik wel dat dit programma aangeeft dat een virtuele schijf wordt geadresseerd en niet de speler. Verder kom ik niet. Ik weet ook niet hoe je de speler kiest. Vervolgens heb ik een externe cd-speler aangesloten en geïnstalleerd. Ook deze speler komt, net als de speler in de laptop, niet verder dan afspelen. Afspelen prima, branden, ho maar !
    Wie weet hoe ik de 'brand' in mijn cd-spelers krijg?

Bij voorbaat dank!

Even een opmerking, een speler kan niet branden

Maar goed, even er van uitgaande dat je een brander hebt. Heb je al een ander merk schijfjes geprobeerd, of komen deze uit hetzelfde pak waarvan je eerder hebt gebrand ?

En wat Nero betreft als het goed is kun je kiezen voor een image brander, en de echte brander. Via het dropdown menu'tje.
    Anders zou ik de brander eens verwijderen in apparaatbeheer en dan opnieuw laten installeren.

Comment

Maniac, natuurlijk gaat het om een brander maar na een dagje puzzelen op internet vertaal je 'recorder' in 'speler'. Intussen heb ik een NERO-software die wel werkt. Die ik had, was meegelverd bij de speler, sorry brander, van mijn andere computer en daarop afgestemd.

Intussen blijf ik wel met het probleem zitten dat de windows wizzard nog steeds niet wil, ook niet met andere cd's. Is hier nog een suggestie voor of moet ik deze vraag op de windowssectie van dit forum stellen.

Groet, TImac.

Comment

Die heb ik nog nooit gebruikt, dus dat zou ik niet weten.
        De meeste 'vaste' helpers hier, zullen de meeste groepen wel bekijken en niet alleen specifieke. Dit geldt tenminste voor mij, het gebeuren waar ik niet kan helpen sla ik uiteraard wel over.
        Wellicht komt iemand nog met een idee.

Comment

Vraag ...waarom met WindowsWizard.

In Nero kan je dat ook doen.
          Kijk Eerst Bij Jezelf Dan Bij Een Ander Zelf Maakt Men De Meeste Fouten

Comment

Hallo Bandit 123, ik begrijp je antwoord niet. Wat kan ik in NERO met windows doen?

Comment

Branden

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X