Mededeling

Collapse
No announcement yet.

starten van pc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• starten van pc

Wanneer ik mijn pc aanzet krijg ik, CPU Fan Error, dan geeft hij aan dat ik Press F1 to resume. Wanneer ik dat doe werkt hij wel, maar ik ben er een beetje bang voor. Mijn oude pc is al eens op zwart gegaan en dat wil ik graag voorkomen.

Als ik mijn pc uitzet geeft de pc aan dat het programma niet reageert en of ik het programma wil beeindigen. Bij beeindigen gaat de pc pas uit.

Wie weet hier raad mee?
    Alvast bedankt,
    MAH

Heb je al in de kast gekeken of de koeling ook werkelijk stilstaat? Eventueel voorzichtig stofvrij maken met een kwastje.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Gisteren mijn pc goed met de stofzuiger stofvrij gemaakt, maar zal het nog eens heel secuur met een kwastje proberen.
      MAH

Comment

Kijk ook even of alles nog goed aangedrukt zit. Het is trouwens niet echt verstandig met een stofzuiger je pc schoon te maken van binnen.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Ik ben een paar dagen weggeweest. In het weekend ga ik proberen of alles schoon/vast en goed zit. Ik zal laten weten of het werkt.
          MAH

Comment

Helaas, alles heel voorzichtig met een kwastje goed schoongemaakt, alles gecontroleerd of het wel vast zit, maar hij geeft nog steed dezelfde foutmelding. Is er nog iets wat ik kan doen?
            MAH

Comment

Zet je pc eens aan met de kast open, gaat de cpu fan dan wel draaien?

Comment

Ik heb nu de kast open, er zijn twee fantilatoren die draaien. er zit er één aan de kast en die is nu dus niet in werking. Kan ik verder nog iets doen?
                MAH

Comment

Je kan kijken of hij goed is aangesloten. Op je moederbord zit een aansluitinkje met daaronder FAN.

Comment

Hij doet weer normaal!!!
                    Je hebt gelijk gehad, dank je wel!!!

MAH

Comment

Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X