Mededeling

Collapse
No announcement yet.

document kan niet worden afgedrukt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• document kan niet worden afgedrukt

Mijn printer HP880c is via een USB-poort verbonden met mijn PC. Tot op heden had ik geen problemen met afdrukken, maar nu wel. Na het printen van een aantal lijnen krijg ik de waarschuwing: "document kan niet worden afgedrukt". Een mogelijke oorzaak is het feit dat ik vorige week Windows Desktop Search 3.0 heb verwijderd. Ook heb ik bij mijn printerstuurprogramma's de OneNotePrinter gevonden. Ik heb reeds de probleemoplosser van Windows toegepast, zonder resultaat. Ik heb het stuurprogramma van mijn printer HP880c verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook zonder resultaat. Ik heb mijn printer HP880c geïnstalleerd op een andere PC en daarop werkt hij, dus er is geen defect aan de printer. Ik heb ook een printer HP690c geïnstalleerd op mijn PC en deze werkt ook (echter via de parallel poort). Is er een softwareprobleem?

Ik heb ondertussen een printer HP740 via USB-poort verbonden met mijn PC en hiermee heb ik geen problemen.
    Last edited by JOZEFVV; 24-01-08, 11:27. Reden: getest op andere PC en ook met andere printer
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X