Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke aansluiting voor videokaart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• welke aansluiting voor videokaart

Hallo iedereen,

Ik heb pas een nieuwe videokaart gekocht. Ik gebruik deze om mijn t.v. van samsung aan te sluiten op mijn computer, die ik vooral gebruik om hd video mee af te spelen. Het gaat om de evga geforce 8600 zie link http://www.computerland.nl/ProductDe...?en=NS00472463

Er zitten twee dvi aansluitingen op en 1 svideo. op mijn samsung monitor heb ik echter alleen een vga aansluiting en ook svideo. Nou heb ik er ook een plug bij gekregen van dvi naar vga.

Om het beste kwaliteit te krijgen bij het bekijken van hd materiaal, welke aanluiting moet ik dan kiezen.

Hartelijk bedankt

S video geeft het meest zuivere signaal door.

Je wilt het beeld wat je normaal gesproken op je pc beeldscherm ziet op de tv krijgen neem ik aan?
    Voor tv kijken op je pc heb je iig een tv-kaart nodig.

Comment

Dacht toch echt wel VGA hoor, maar waarom probeer je het gewoon niet uit?

Comment

bedankt voor jullie reacties. Ik wil geen t.v. kijken via mijn computer alleen hd materiaal dat op mijn HD staat. I.P.V. een monitor wil ik mijn t.v. gebruiken. Maar ik zie dat jullie het niet met elkaar eens zijn, mss idd dan handig om het even uit te proberen.

Comment

Ik las even heen over het feit dat je ook een vga aansluiting hebt. Dan lijkt me dat de beste optie ja.

Als je een kabel nodig hebt moet je eens op electronica-online.com kijken, is niet duur daar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Error Bekijk Berichten
            Ik las even heen over het feit dat je ook een vga aansluiting hebt. Dan lijkt me dat de beste optie ja.

Als je een kabel nodig hebt moet je eens op electronica-online.com kijken, is niet duur daar.
            oke dan wordt het een vga kabel

THANKS

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X