Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Externe harde schijf probleem(pje)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Externe harde schijf probleem(pje)

Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe pc en ik heb al me oude bestanden op een externe schijf van Toshiba gezet. Op me vorige pc zat XP nu heb ik Vista Home Premium. Voorheen als ik de ext. aan deed kreeg ik een pop up en voerde ik het wachtwoord in om toegang te krijgen, nu krijg ik datzelfde pop up scherm weer en voer ik me wachtwoord in maar krijg ik een foutmelding:

INI ingevoerde gegevens zijn niet aan elkaar gelijk. Kijk na of het INI bestand correct is ingevoerd. J:/ONSPCCDH.INI

Ik weet zeker dat het wachtwoord klopt. Misschien moet ik iets downloaden want de doos met drivers en boekjes liggen ingepakt in de opslag ivm verhuizing

Oke dan zou dat eerst een proberen.
    Het lijkt me zoizo wel handig als je een nieuwe pc hebt gekocht, om eerst alle drivers eens goed te installeren.

Toen ik Vista had geinstalleerd had ik ook last van dat soort problemen, maar als je alle bijgekregen drivers hebt geinstalleerd heb je al een stukje minder problemen..
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runningdeath Bekijk Berichten
      Oke dan zou dat eerst een proberen.
      Het lijkt me zoizo wel handig als je een nieuwe pc hebt gekocht, om eerst alle drivers eens goed te installeren.

Toen ik Vista had geinstalleerd had ik ook last van dat soort problemen, maar als je alle bijgekregen drivers hebt geinstalleerd heb je al een stukje minder problemen..
      Misschien ben ik niet duidelijk maar alles van Vista is keurig geinstalleerd en legitiem, maar ik mis misschien een driver van de externe alhoewel het gewoon een USB is en als ik hem aanzet dan doet hij precies wat hij moet doen en ik voer ook me wachtwoord in zoals ik dat altijd deed alleen op het moment van inloggen geeft hij die error zoals hierboven beschreven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G04N Bekijk Berichten
        Hallo,

Ik heb sinds een week een nieuwe pc en ik heb al me oude bestanden op een externe schijf van Toshiba gezet. Op me vorige pc zat XP nu heb ik Vista Home Premium. Voorheen als ik de ext. aan deed kreeg ik een pop up en voerde ik het wachtwoord in om toegang te krijgen, nu krijg ik datzelfde pop up scherm weer en voer ik me wachtwoord in maar krijg ik een foutmelding:

INI ingevoerde gegevens zijn niet aan elkaar gelijk. Kijk na of het INI bestand correct is ingevoerd. J:/ONSPCCDH.INI

Ik weet zeker dat het wachtwoord klopt. Misschien moet ik iets downloaden want de doos met drivers en boekjes liggen ingepakt in de opslag ivm verhuizing
        Ik moest even opnieuw een post maken ivm de idefix melding.. bij dezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G04N Bekijk Berichten
          Hallo,

Ik moest even weer een post maken ivm de idefix melding.. bij dezen

Comment

Om welk type gaat het? Bijna altijd kun je op de website van de fabrikant de handleiding en andere documentatie online raadplegen en/of downloaden.

In dit forumdraadje handelend over de PX1267-E, wordt aangeraden de beveiliging met het wachtwoord ongedaan te maken. Dat zou dan wel mbv een xp-systeem moeten gebeuren.

Even verderop wordt ook nog verwezen naar nieuwe (sinds 15 maart 2007) drivers voor Vista.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X