Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CD-RW Drive speelt niet af en brandt niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CD-RW Drive speelt niet af en brandt niet

Mijn cd-rw drive leest geen cd's en wilt ze ook niet branden. Mijn computer herkent de hardware wel, maar hij leest gewoon niet de cd. Geen lege disc, geen audio-cd, geen originele programma discs, helemaal niets. Bij troubleshooting wordt ook geen probleem erkent.

Alvast bedankt voor de hulp

Bij Apparaatbeheer staan geen vraagtekens/uitroeptekens neem ik aan?
    Zo nee, rechtsklik dan even op je cd-drive en kies verwijderen, start dan je computer opnieuw op, zodat de hardware opnieuw herkend wordt. Als dat het niet verhelpt weet je in ieder geval dat het niet aan de drivers ligt.

Comment

Goedenavond,

Ik had op verwijderen geklikt, hij is met succes verwijderd, maar na het herstarten van mijn computer zei windows niet dat hij wat nieuws heeft gevonden, hij was alweer aangesloten, en hij doet het nog steeds niet.

Comment

Heb je nog een 2e drive in je computer zitten? Probeer het dan daar eens mee.

Comment

Alleen een floppydrive, maar die doet het weer gewoon

Comment

Heeft het wel gewerkt?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

voor me floppy drive wel, maar voor me cd-rw drive niet

Comment

Misschien dan eens handig om een andere drive in te (laten) bouwen. Voor een euro of 15 heb je al een cd-rw drive.

Comment

Ja, ik denk dat ik dat dan maar doe, in ieder geval bedankt voor je hulp.

Comment

Graag gedaan, succes verder, en ik hoor wel hoe het afloopt.

Comment

Wellicht kun je de huidige schijf ook in een andere PC uitproberen (en/of omdraaien). Dit scheelt weer kosten.

Eventueel heb je voor 20€ een goede DVD-brander, mocht je dit willen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X