Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord en muis Logitech

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toetsenbord en muis Logitech

Heb een vreemd probleem waarop ook logitech geen oplossing biedt op dit moment.
    Mijn toetsenbord en muis werken "normaal", met andere woorden, alle normale functies zoals typen en muis bewegingen. Alleen de speciale toetsen en functies van toetsenbord en muis werken niet op een knop na, om mijn e-mail programma te openen (Thunderbird). Dit is probleem is opgetreden, nadat ik de driver opnieuw geïnstalleerd had vanwege vreemde bewegingen van de cursor tijdens het werken.
    Ook als ik het testprogramma voor het herkennen van de interface naar de draadloze combinatie draai ziet deze de interface niet.
    De allernieuwste driver (440 voor de LX700) geïnstalleerd, allemaal geen oplossing. Ook oudere versies, die vroeger wel goed werkten, gaven geen oplossing. Installatie steeds na verwijderen van eerdere versie en hetstart van de pc.
    Heeft iemand een idee?

Prutser(ke) Erik
    Last edited by Prutser; 01-02-08, 13:12. Reden: Ondertekening vergeten.
    for Eagle and crew

Steeds mijn ontvanger aansluiting aangesloten op USB poort, waar deze sinds de aanschaf, jaren terug, op gezeten heeft.
    Nu echter op de PS2 poort van zowel muis als toetsenbord, via adapter, en alles functioneert weer.
    Reden indertijd om de driver opnieuw te installeren was een instabiele muis na een update van Windows.
    for Eagle and crew

Comment

Working...
    X