Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sitecom Wireless USB Adapter 54g

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Sitecom Wireless USB Adapter 54g

Gister moest ik de pc noodgedwongen formatteren, dus is weer alles weg. Ik heb natuurlijk wel van te voren al mijn bestanden even overgezet op de externe harde schijf, maar moet wel weer alles installeren. Zo ook draadloos internet. Nou ging dat vaak als volgt: ik deed de usb adapter erin, kreeg een melding van nieuw hardware, software-cd erin en dat was alvast gebeurd. Daarna kreeg ik dus een nieuwe internetverbinding erbij en hoefde ik alleen nog maar het voorkeursnetwerk in te stellen en was het klaar. Maar nu krijg ik helemaal niks, ook geen enkele melding van nieuw hardware gevonden. Heb de software wel al handmatig geïnstalleerd. Hoe moet ik dit er weer opzetten?
    Luister en huiver als iemand je helpt...

kun je vertellen welke USB adapter je precies hebt? WL-XXX waarbij je voor XXX het model nummer invoert
    kijk ook of het op andere USB poorten mogelijk wel goed functioneert

Comment

In andere USB-poorten krijg ik hetzelfde. Zal zometeen de rest van je vraag beantwoorden.

Comment

In veel gevallen moet je eerst de software installeren, daarna pas de USB device. Dit ook geprobeerd?
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Werken de USB-poorten wel met andere apparaten. Soms moet je namelijk na een format eerst de drivers van de USB-poorten installeren.
          Greetings, Captain Kirk

Follow me on Twitter

Comment

Ja, denk dat dat het is. Maar de drivers van de pc heb ik er niet bijgekregen en op Acer.nl kan ik ze niet vinden

Comment

Kun je even aangeven welk type Acer het is?
              Greetings, Captain Kirk

Follow me on Twitter

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X