Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn computer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn computer

Heey

Ik was gehackt op een spel gisteravond dus ik denk ik scan maar een keer met Spyware docter , die had veel dingen gevonden maar ik moest gaan slapen

De volgende ochtend wil ik kaspersky laten scannen als ik naar school ben mar toen wou ik de computer opstarten
    Er kwam die melding van : Veilige modus etc ,

Iedere optie die ik probeerde werkte nie , de comp gaat 5 sec door dan start tie op nieuw op. Dus ik kan er helemaal niet meer op.

Moet ik hem opnieuw laten instaleren bij een computer winkel, of is er een andere oplossing?

Alvast bedankt

Heb je een Windows installatie-cd? Zo ja, kan je nog proberen een herstelinstallatie te doen.

Comment

ja heb ik nog , maar ik heb hem al op 3 computers geinstaleerd dus dan kan ik het toch nie meer instaleren?

Comment

Jawel, want je installeert het op dezelfde computer.

Doe je cd er eens in en start opnieuw op. Als je wordt gevraagd of je van de cd wilt opstarten, druk je op een toets. Nu kom je bij het Windows setup-scherm.

Druk hier eerst op ENTER.

Druk hier op R.

De rest spreekt voor zich.
        Last edited by The7thStranger; 13-02-08, 16:42. Reden: Andere afbeelding, oude werkte niet meer.

Comment

ok echt bedankt man ik ga het nu proberen

Comment

Ok succes.

Mocht het niet lukken om op te starten vanaf de cd:
            Druk dan na het aanzetten op de BIOS-toets. (Verschilt per moederbord, is meestal F2, F10, F11, F12, INS of DEL.) (Je ziet ook vaak "Press ... to enter Setup.)
            Kijk dan bij Boot Sequence of CD-ROM of DVD-ROM als eerste bootapparaat staat. Zo nee, kan je die met + en - verplaatsen. Daarna kies je Save & Exit Setup, en probeer je het nogmaals.
            Last edited by The7thStranger; 13-02-08, 16:18.

Comment

De cd zit er in maar hij start niet automatisch op

hoe start ik hem op ?

Comment

Ik heb het net toegevoegd. Zie post hierboven.

Comment

ok, er staat click f2 , da doe ik dan kom ik bij een zwart scherm en er staat iets met opdracht starten ofzo bios toevoegen . maar niet het gewone blauwe bios

Comment

Weet je zeker dat het F2 is? Welk moederbord heb je?

Zie je ook niets staan van "Press ... to show pop-up menu"? Dan kan je eenmalig je bootdevice kiezen.

Comment

ok werkt nu wel , ik drukte nu op DEL net als bij mij andere computer .
                      ben nu aan het instaleren ben ik dan alles kwijt?

Comment

Bij een herstelinstallatie niet. Bij een 'normale' installatie wel.

Comment

Bij een herstelinstallatie raak je de geinstalleerde programma's kwijt, maar geen documenten of programma data.

Bij een volledige installatie ben je alles kwijt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

moest ik dan op R klikken?

Comment

De R van repair ja.
                              Handleiding: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...ghlight=repair

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X