Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop wil niet meer opladen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop wil niet meer opladen

halloa!

ik heb een laptop (dell inspiron 1501), en die wil sinds kort ineens niet meer opladen.

Mijn vraag is, ligt het aan de kabel of aan de laptop, straks koop ik een nieuwe oplaad kabel terwijl er meschien wat verstopt zit ofzo en et zonder wat te kopen te verhelpen is

Iemand tips?

Greets
    Emile

Meet de accu eens door met een multimeter.
    Doe hetzelfde met de adapter.

Comment

die heb ik niet volgens mij :P

Comment

Even lenen dan? Ongetwijfeld een vriend/familielid/schoonmoeder die er een heeft.
        Dit lijkt mij de snelste manier om erachter te komen of er iets met de spanning aan de hand is.

Comment

ja idd

oke thnxxx! ga ff kijken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
            Even lenen dan? Ongetwijfeld een vriend/familielid/schoonmoeder die er een heeft.
            Offtopic maar ik zou niet weten waarom een schoonmoeder een multimeter zou moeten hebben .
            ====================
            Hoe oud is de accu?
            Is de accu volledig leeg geweest?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

haha idd :P

ehh

Ongeveer een jaar
              de Accu is volledig leeg geweest, maar het is gewoon dat als ik hem in de laptop doe, dat ie niet meer wil opladen/ dat hij niet meer aangeeft dat er een oplaadkabel is aangesloten.

Comment

dat hij niet meer aangeeft dat er een oplaadkabel is aangesloten.
                ..
                Dus de batterij is leeg en hij heeft geen stroomkabel aan??? Haal jij stroom uit de lucht dan?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

nee :P

ik stop de stekker int stop contact, ik doe em in de laptop, en normaal geeft ie dan aan dat ie oplaad (door een lampje als ie uitstaat, en via een schermpje in beeld alstie aanstaat)

maar dat geeft ie niet meer aan

Comment

Misschien is de accu gewoon vol. Dan geeft ie dat niet aan. En doet hij het niet meer op accu, dan is het meest waarschijnlijke dat je accu stuk is. Iets verstopt zitten is geen mogelijkheid in elk geval.
                    amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X