Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diverse driver updates,wat te doen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Diverse driver updates,wat te doen

Hoi,

Ik heb op de site van Driver Agent, een controle gedaan,of er updates waren,die waren er,ik wil ze vanaf die site dus downloaden,blijkt dat je een account moet aanmaken en ervoor moet betalen,dus dat deed ik niet,maar nu is mijn vraag waar kan ik ze (als het echt nodig is) die drivers downloaden? Of die contrle klopt weet ik niet,want voor zover ik weet heb ik van Nvidia de nieuwste drivers.

Hier een screenshot:

KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Alvast bedankt

Ondervind je problemen?

die waren er,ik wil ze vanaf die site dus downloaden,blijkt dat je een account moet aanmaken en ervoor moet betalen
    Hier gaat bij mij al een belletje rinkelen...

Comment

Hoi metriod, als je geen problemen hebt, moet je het zeker niet doen. Het bekende spreekwoord zegt: If it ain't broke, don't fix it.
      amiek

Comment

Nee geen problemen,maar dacht ik moet alles toch up to date hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
          Nee geen problemen,maar dacht ik moet alles toch up to date hebben.
          En dat heb je hoogst waarschijnlijk ook.

Comment

Dan denk ik nu van wel ja

Maar dit geld dus ook bijvoorbeeld voor je videokaart,mocht er een update zijn,deze ook niet te instaleren als je geen problemen hebt?

Comment

Ik vind een driver update voor een HID-Compliant muis en toetsenbord sowieso niet zo logisch klinken...
              Last edited by The7thStranger; 28-02-08, 18:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
                Dan denk ik nu van wel ja

Maar dit geld dus ook bijvoorbeeld voor je videokaart,mocht er een update zijn,deze ook niet te instaleren als je geen problemen hebt?
                Jawel, maar dan komen die wel bij Windows Update tevoorschijn.

Comment

Aha ok. Windows update bleef trouwens elke keer terug komen,dat er een update van Nvidia was,deze had ik al geinstaleerd,als ik op de site van Nvidia kijk,zegt ie dat ik de laatste versie heb,heb die Nvidia update bij Windows update daarom maar verborgen.

Comment

Je kan altijd later nog eens proberen om je updates te installeren. Ik heb het hier ook wel gehad dat ze niet werkten, maar een week of twee later wel.

Comment

Van driver agent moet je je echt niets aantrekken.Ik heb het ooit geprobeerd met een geluidskaart,je denkt dat er niets mis kan met een geluidskaart, nou, mooi wel dus. En ze vragen geld en dat vind ik echt slecht. Dus gewoon niet doen. Zolang de boel werkt,werkt het. Niet aan prutsen.
                      amiek

Comment

Daarbij komt nog, dat ze geld vragen voor drivers die ten eerste vaak helemaal niet verouderd zijn, en ten tweede bijna altijd gratis van de site van de fabrikant gehaald kunnen worden, als ze dat wel zijn.

Ik blijf me nog steeds verbazen dat dit soort bedrijven kunnen blijven bestaan.

Comment

Nee,die site laat ik mooi links liggen. Ik heb geen problemen,dus ik laat het zoals het nu is

Bedankt Amiek en The7thStranger

Comment

updates voor grafische kaart kan wel een performance verschil maken voor games, zeker bij nieuwe games zoals crysis.
                            Welke driver heb je nu? (configuratiescherm --> apparaatbeheer --> beeldschermadapters --> dubbelklik op NVIDIA Geforce 8600 GT --> tab stuurprogramma --> stuurprogrammaversie)
                            (ik heb door een diver te installeren bij een spel van 50 fps naar 73 fps gegaan, bijna 50% beter...)

Comment

stuurprogrammaversie: 7.15.11.6925

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X